جماران نوشت:شمخانی در واکنش به پرسشی در مورد اقدام شورای عالی امنیت ملی برای رفع حصر،‌گفت: اجازه دهید یک لیوان آب بخورم!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سنی‌ام و خستگی از صبح تاکنون ایجاب می‌کند که به این سوال پاسخ ندهم چون قاطی خواهم کرد!

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در غرفه جماران در نمايشگاه مطبوعات در پاسخ به پرسش دیگری در مورد انتخابات خبرگان و مجلس گفت: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به عنوان دو سد ضدنفوذ خواهد بود و به طور قطع همان‌طور که 37 انتخابات گذشته در امنیت کامل بوده است انتخابات امسال اسفند ماه نیز انتخاباتی با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت خواهد بود.دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسشی در خصوص تشکیل کمیته صیانت از برجام، گفت: قرار شد فردا شب جلسه‌ای در شورای امنیت ملی برای بررسی و به نتیجه رسیدن این موضوع تشکیل شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به پرسش مجدد خبرنگاران در مورد زمان آزادی خبرنگاران بازداشتی و تعیین تکلیف آن ها گفت: قطعا این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد و آزادی خبرنگاران زمان زیادی نخواهد برد. به نظر می‌آید این دوستان مشکل ندارند و بعد از آنکه به آنها گفته شد کارشان غلط بوده، به این موضوع اذعان داشتند.البته برخی از آنها گفته‌اند که مطلع نبودند. شمخانی تاکید کرد: قصد این نیست که اگر کسی دستگیر شد او را از حیز انتفاع بیندازند. قصد این است که آژیر خطری کشیده شود، مبنی بر اینکه دوستان ما در مرحله حساسی قرار داریم و زیرکی‌ها و معماگونه وارد شدن استکبار در جامعه ما با بزک کردن خود را بدانند و این که جامعه ما بیشترین آسیب را از ایالات متحده آمریکا دیده است.

وی افزود: قصد بر این است که این دوستان بدانند که آمریکا به شکل مرموزی به دست‌های خواسته و یا ناخواسته خبرنگاران وارد عمل می‌شود. آنها هم چنین چیزی را باور کردند. حال باید این موضوع را به دیگران گفت تا بقیه خبرنگاران مراقب باشند. این موضوع به برخی خبرنگاران گفته شده و پیامک داده شده که مراقب این مشکل باشند تا در این گرداب نیفتند.

شمخانی ادامه داد: به نظرم آن دوستانی که از این موضوع آگاهی یافتند با توجه به اینکه برخی از آنها آشنا به این شگرد نبودند موضوع‌شان قابل حل خواهد بود.

27214

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی شریف A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    40 2
    ترسو.....