نوه امام خمینی (ره): از من خواسته اند که کاندیدای مجلس شوم

حجت السلام مرتضی اشراقی نوه دختری حضرت امام(ره) در غرفه خبرگزاری خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات تلویحا اعلام کرد خود را برای حضور در انتخابات مجلس آینده آماده می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوه دختری امام راحل (ره) در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد تا با لحنی نه چندان قطعی از حضور خود در انتخابات آینده مجلس به عنوان نامزد انتخاباتی یاد کند. او که حضورش در نمایشگاه مطبوعات با حاشیه هایی همراه بود بدون توجه به این حواشی به بازدید از غرفه ها پرداخت.

او زمانی که از مقابل یکی از غرفه های منتقد دولت عبور می کرد، مسئولان این غرفه با تکان دادن عکسهای آیت الله هاشمی رفسنجانی، شروع به شعار دادن علیه اسراییل، آمریکا و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام کردند. اشراقی بدون توجه به این سخنان، به راه خود ادامه داد و به فریادهای «مرگ بر....» اعتنایی نکرد.
اشراقی همچنین در بخشی از بازدید خود در مقابل سئوالات مکرر خبرنگاران، اظهار کرد: بنای پاسخ دادن به اين سئوالات را ندارم و فقط برای بازدید و احوالپرسی از خبرنگاران و رسانه ها به نمایشگاه مطبوعات آمده ام.

آنچه در پی می خوانید گپ و گفت کوتاه ما با این چهره سیاسی در غرفه خبرگزاری خبرآنلاین است:

شما در انتخابات مجلس آینده حاضر می شوید؟
به دوستان دیگر هم گفتم، بسیاری از بزرگان سیاست و دانشجویان، و برخی از استادان و اهالی فرهنگ و رسانه خواستند بنده کاندیدای مجلس شورای اسلامی شوم. انشاالله در این راستا بررسی های لازم را انجام می دهم و در زمان باقیمانده تا ثبت نام، نظرم را اعلام می کنم.


با طیف خاصی در انتخابات حاضر می شوید؟
نه، تصمیم جدی در این باره نگرفته ام. فعلا داریم بررسی می کنیم ببینیم خداوند چه می خواهد.


نحو حضور اصلاح طلبان را در انتخابات آینده چطور ارزیابی می کنید؟ 
نحوه حضور اصلاح طلبان را نیز از مدیران و برنامه ریزان آنها باید بپرسید ولی بی تردید انتخابات پرشکوهی خواهد بود و همگی مردم و نامزدها حضور می یابند.


ارزیابی شما از حضور در این نمایشگاه چه بود؟ آنهایی که نیامدند چه می گویند؟
نمایشگاه خوبی بود. شخصا به طور کل با تحریم و هر گونه بحث این چنینی مخالفم. این که بگوییم تحریم می کنیم درست نیست. هر کسی که فکر می کند حقی از او ضایع شده، باید بیاید از حق خود دفاع کند. حق گرفتنی است و عزیزان رسانه ای که احساس می کنند نسبت به آنها اجحاف شده، باید بیایند و با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی او حرف بزنند و این عزیزان نیز باید به حرف های آنان گوش بدهند و به نقطه اشتراک برسند.

27۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پتی A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    3 13
    نوه امام را مدیریت میکنند
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    3 13
    واست دام پهن کردن اخوی
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    16 1
    خب کاندید شوید تا باز مجلس به دست یک عده تندروی افراطی و بی منطق که فقط در پی منافع خودشان هستند نیافتد
  • بیکار A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    4 6
    والله حاج آقا حیفه به این زودی خودتو قاطی این کارهای سیاسی بکنی. این عده که از شما خواسته اند، تو اینکار حرفه ای هستند. آنها به خیلی های دیگه هم از این حرف ها زده اند. ولی شما حیفی. همون درس و تحقیق حوزوی خودت را ادامه بده و انشاءالله سبب افتخار بیشتر خاندان خمینی کبیر بشو. نه اینکه حالا نیستی ولی بیشتر بهتره.
  • بی نام GB ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    10 1
    بیا
  • جاوید IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    2 11
    امام توصیه کردن فرزندانش و بالطبع نوه هاشون وارد سیاست نشن چون عاقبت بخیری نداره .مخصوصا الان که ازشون استفاده ابزاری ممکنه بشه .انشاالله که ایشون خودشون تصمیم گرفته باشن ..................
  • فخر IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    13 3
    درود بر نوه امام
  • فریدون محمدی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    7 3
    اتفاقا خیلی هم خوب است چون پدرش اقای اشراقی انسان خوب وساکت وفرزندانشان هم لایق این مقام هستند خلاصه این اقایان درس خونده هستند و مادرش دختر امام خمینی