شرق نوشت: محمدتقی رهبر، نماینده سابق مجلس و امام‌جمعه موقت اصفهان از برخورد‌های اصولگرایان تندرو با ناطق‌نوری شکایت دارد. او معتقد است تخریب چهره‌ای مانند ناطق‌نوری که سابقه شناخته‌شده‌ای دارد، نه‌تنها منصفانه نیست، بلکه واقعیت هم ندارد و به مصحلت نظام و کشور هم نیست.

اهم سخنان وی از این قرار است:

  **ناطق یکی از چهره‌های سابقه‌دار قدیمی و مؤثر در انقلاب بوده و هست. من به نوبه خودم، نقطه‌ضعفی که به خاطر آن بخواهند از ایشان انتقاد کنند در شخص آقای ناطق نمی‌بینیم. متأسفانه ما روش‌هایمان کمی افراط و تفریطی است و این اشتباه است. از خراب‌کردن فقط دشمن سود می‌برد.

** تخریب چهره آقای ناطق از اشتباهات مناظره‌های سال ٨٨ بود. بد بود و نباید می‌شد. ما همان روز هم به آن رفتارها و گفتارها و مصاحبه‌ها ایراد داشتیم. ناحق بود. غلط بود. سبب تشتت و تفرقه شد. البته آقای ناطق اولا یک آدم مستقل، عاقل و کامل است و برایش فرقی ندارد که از او تعریف بکنند یا نکنند. او اصول و روشی برای خودش دارد که راه خودش را می‌رود و فکر نمی‌کنم بخواهد به خاطر آن رفتار نادرست، مواضع خاصی بگیرد.

 **آقای ناطق از آن رخدادها -تخریب در مناظره های انتخاباتی- گله‌مند بوده است. به آن بحث‌ها و برخوردها که در باره آقای ناطق و هاشمی و کروبی شد و بحث‌های خاص کاری نداریم. از آن گفت‌وگو‌ها برای شش سال گذشته است. هرچه بود، اشتباه بود ولی اصولگرایانی که خیلی‌شان را بنده می‌شناسم، مواضع اعتدالی دارند. آنها به آقای ناطق انتقاد خاصی ندارند، بلکه فقط عده خاصی هستند که رفتار نادرستی در ارتباط با ایشان در پیش گرفته‌اند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    18 0
    خیلی دیر گفتی دیگه فایده ای نداره.به نظرم باید میزاشتی ناطق میمرد بعد میگفتی؛؛؛؛؛
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    13 0
    ممنون از اینکه گفتید اما فکر نمی کنید بعد از 6 سال خیلی دیره و اتفاقی که نباید می افتاد و اون حذف نیروهای قوی و با اقتدار هدف اصلی پایداری ها افتاده؟ نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    نخریب آقای هاشمی توسط احمدی نژاد حتما" به نفع نظام بوده که حرفشو نزدید