لاریجانی:مشاجرات سیاسی تبدیل به دشمنی نشود/ مسئولان در مسیر هسته ای همنوا شوند

خانه ملت نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام مسئولان باید در مسیر هسته‌ای همنوا شوند گفت:مشاجرات در کشور تبدیل به دشمنی می شود و این موضوع بخش های مردمی را نگران می کند.

علی لاریجانی پس از پایان نشست شورای اداری استان البرز درجمع خبرنگاران با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی کشور گفت: در بودجه کشور هم اکنون نقص جدی وجود داشته ولی با این حال می توان برخی پروژه ها را از طریق فاینانس به اتمام رساند که این موضوع راهکار و زمینه بسیار مطلوب و خوبی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی چندین پروژه از جمله پروژه های راه آهن را از طریق فاینانس واگذار کرده و قطعا پروژه جاده چالوس نیز ازاین طریق اجرایی خواهد شد؛ بنابراین درشرایط کنونی باید از تمامی ظرفیت های فاینانس استفاده کرد البته در سال آینده اگر تحریم ها برداشته شود شرایط کشور از نظر مالی تغییر خواهد کرد.

وی درپاسخ به سوالی در رابطه با رویکرد برخی افراد به دامن زدن مشاجرات سیاسی در کشور تصریح کرد: مشاجرات سیاسی در کشور تبدیل به دشمنی می شود و این موضوع بخش های مردمی را نگران می کند از این رو باید مردم احساس کنند که برای کار و سرمایه گذاری آرامش درحوزه سیاسی و اقتصادی حاکم است، بنابراین خانواده ای که در آن ناآرامی وجود دارد پیشرفت ممکن نیست.

لاریجانی تصریح کرد: معمولا نخستین نگرانی این است که دراین حوزه نخست ناآرامی ها حل شود و چراکه در این گونه جامعه پیوند عاطفی وجود نداشته و ناآرامی به آن صدمه می زند.

وی با اشاره به مشاجرات در صحنه هسته ای تصریح کرد:به طورحتم پرونده هسته ای در کشور تمام شده و دیگران هم باید درمسیر کنونی همنوا شوند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =