ایسنا نوشت:رئیس سازمان بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال وام ضروری بازنشستگان به 250 هزار نفر تعلق می‌گیرد گفت: ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان از اواخر مهرماه آغاز شده و تا 23 آبان ماه ادامه دارد.

محمود اسلامیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال 94 به کمک بانک صادرات تعداد وام‌های ضروری بازنشستگان را به 250 هزار وام افزایش دادیم اظهار کرد: در سال 93 تعداد این وام‌ها به 200 هزار و امسال به 250 هزار وام رسیده است و این کمکی به جامعه بازنشستگی است.

وی ادامه داد: ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان از اواخر مهرماه آغاز شده و تا 23 آبان ماه ادامه دارد. پس از پایان مهلت ثبت نام و در صورت تصویب وام، مبلغ وام که بیست میلیون ریال است به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ایران واریز و مراتب از طریق پیام کوتاه به اطلاع وی می‌رسد.

رئیس سازمان بازنشستگی کشوری همچنین به افزایش تورهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان از 45 هزار به 100 هزار مورد اشاره و عنوان کرد: اعزام به عتبات عالیات هم در برنامه سال 94 قرار دارد و رقم آن به 100 هزار مورد افزایش یافته و می توان گفت تقریبا دو برابر شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 0
    خوش بحال بازنشستگان کشوری که هم وام میگیرند هم سفر سیاحتی زیارتی می روند ما بازنشستگان تامین اجتماعی فقط از مسئولین این ساتزمان خبر وام میشنویم اما از گرفتنش هم خبری یستچقدر تبعیض آیا خون بازنشستگان کشوری از خون بازنشستگان تامین اجتماعی رنگیرن تر است؟چرا کسی به ما حواب نمیدهد؟