بیانیه تهیه‌کننده «فیتیله»/ اجازه توهین و جسارت به خود نمی‌دهیم

علیرضا آقایی تهیه‌کننده برنامه «فیتلیه» با صدور بیانیه‌ای به اتفاقی که برای این برنامه افتاده واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این بیانیه آمده است: «در تاریخ 94/08/15 در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از عزیزان مخاطب گردید در این باره نکات زیر را به استحضار می رساند

دوستان و همراهان گرامی

در تاریخ 94/08/15 در برنامه فیتیله نمایشی پخش شد که باعث آزرده خاطر شدن عده ای از عزیزان مخاطب گردید در این باره نکات زیر را به استحضار می رساند:

1-سابقه فعالیت گروه فیتیله گواه این ادعا است که اقوام و طوایف ایران همواره مورد احترام بوده و این گروه هیچگاه به خود اجازه نمی دهد به ایشان توهین یا جسارتی روا نماید.

2- اصالت بازیگران اصلی این برنامه از اقوام اصیل ایران همچون آذری ، گیلک و لر بوده و هیچگاه به خواستگاهی که از آن بر آمده اند توهین نمی کنند.

3- مفهوم نمایش مورد اشاره در زمینه آموزش استفاده مسواک بوده و مانند نمایش های دیگر ترکیبی فانتزی از گویش و لهجه های مختلف در فضای نمایش استفاده شده است و این به معنای جسارت به قوم و یا لهجه خاصی نمی باشد.

در آخر این گروه صمیمانه از سو تفاهم پیش آمده از همه ی بینندگان با ارزش برنامه فیتیله عذرخواهی کرده و بار دیگر تاکید می کند بقای برنامه فیتیله و هر برنامه تلویزیونی دیگر متکی به نگاه پر مهر بینندگان آن برنامه می باشد و رضایت قلبی ایشان آرزو همیشگی این برنامه می باشد.»

۵۷۲۴۴ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سام01 IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    44 17
    بیایید یکبار برای همیشه از تشار مطالب طنز تلخ قومیتی جلوگیری کنیم.کشور ما ایران که عصاره امپراطوری ایران هست از قومیتهای مختلفی تشکیل شده که تفاوتی با هم ندارن.خداییش در این روزگار هیچ قومیتی خودشو برتر از دیگری نمیدونه.ترک و کرد و لر و فارس و بلوچ و ترکمن و..... همه مثل ریشه های درختی هستن که اون درخت اسمش ایران هست.ما مردم مشکلی با هم نداریم.اگر روزی مشکل قومیتی در ایران رخ بده او روز زمانی هست که مسیر سوریه و عراق در پیش میگیریم.
    • كاربر IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
      9 4
      چرا بعض ها منفي مدن
  • بی نام A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    12 7
    زنده باد مازندرانی های باجنبه....چهارگانه پایتخت رو دیدند و خندیدند.....