مهر نوشت:عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه لاریجانی در مورد انتخابات تحلیل‌هایی دارد که با مذاکره حل می‌شود گفت: تاکنون با شخص لاریجانی مذاکراتی انجام شده است و این مذاکرات همچنان ادامه دارد.

حمیدرضا ترقی با بیان اینکه فعلا نمی‌خواهم از برگزاری جلسات وحدت اصولگرایان خبر جدیدی بدهم، گفت: معمولا بعد از اعلام این اخبار، تلاش برای خنثی‌سازی آن انجام می‌شود، اما می‌توانم بگویم که جلسات اصولگرایان به صورت گروهی و چهره به چهره ادامه دارد و طی یکی دو هفته آینده به نتایجی خواهد رسید.

ترقی با تاکید بر اینکه امروز به اندازه سه دوره گذشته تا این اندازه علیه وحدت اصولگرایان تلاش نمی‌شد، گفت: از هاشمی رفسنجانی تا اصلاح طلبان سعی می‌کنند با برنامه‌ریزی و فضاسازی رسانه‌ای، وحدت میان اصولگرایان را بهم بزنند و کاری کنند که انشقاق میان جریان اصولگرا افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه مدرسین قصد ندارد به صورت مصداقی در انتخابات مجلس ورود پیدا کند، تصریح کرد: جامعه روحانیت ورود مصداقی به انتخابات مجلس دهم خواهد داشت، اما جامعه مدرسین این اقدام را در شأن خود نمی‌داند.

ترقی تاکید کرد: جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری فعال است و قصد دارد ورود مصداقی داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به سوالی درخصوص تصمیم لاریجانی در انتخابات مجلس و نگاه وی به جریان وحدت اصولگرایان اظهار کرد: لاریجانی در مورد انتخابات یکسری تحلیل‌هایی دارد که با مذاکره حل می‌شود. تاکنون با شخص لاریجانی مذاکراتی انجام شده است و این مذاکرات همچنان ادامه دارد.

ترقی در پاسخ به این سئوال که آیا فراکسیون رهروان در جریان وحدت اصولگرایان همکاری خواهد کرد یا خیر؟ گفت: رهروان یک تشکیلات حزبی نیست و تنها در داخل مجلس کارکرد دارد. عناصر فراکسیون رهروان هم در همه طیف‌ها از جمله اصولگرایان و اصلاح‌طلبان حضور دارند.

وی تاکید کرد: تاکنون رهروان نگفته است که قصد دارد راهی جدای از اصولگرایان را در انتخابات طی کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هم مشکلات درون‌جریانی برای رسیدن به وحدت را دارند، خاطرنشان کرد: آنها هنوز به توافق نرسیده‌اند و اینکه تبلیغ می‌کنند به وحدت رسیده‌ایم، صحت ندارد. اصلاح‌طلبان بر روی عارف هم به اجماع نرسیده‌اند چرا که دچار فقر چهره هستند.

وی با بیان اینکه ما در این دوره با مشکلات جدیدی روبرو هستیم که در دوره گذشته با آن روبرو نبودیم، تصریح کرد: فرمولی که در سه دوره گذشته انتخابات مجلس به کار بردیم، با وارد شدن اصلاح‌طلبان به صحنه تغییر خواهد کرد و یک مقدار طراحی فرمول جدید سخت‌تر است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    3 3
    اصولگرایان روی لاریجانی حساب باز نکنن چون معلوم نیست چه اهدافی دارن و کدوم طرفی هستند .هاشمی هم که از یک دهه گذشته با اصولگرایان ضد شدن و کاری هم که با دولت قبل کردن کاملا گویا بود.هاشمی الان بیشترین مخالفت رو با اصولگرایان،مجلس خبرگان،قوه قضائیه و مجلس فعلی دارن و تمام تلاششون اینه که اصولگرایان تضعیف بشن .