امیر قلعه نویی در آخرین مصاحبه خود هم از برانکو حمایت کرده است هم درباره روز های بی تیمی خود صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ اشتباهات داوری که در این فصل برای پرسپولیس رخ داده است صدای خیلی ها را در آورده است. از هواداران این تیم گرفته تا حتی امیر قلعه نویی که سال ها هدایت تیم رقیب یعنی استقلال را به عهده داشته است. او که ابتدای فصل مشکلات مالی ملوانان حوصله اش را سر برد و از جمع انزلی چی ها جدا شد، این روز ها بدون تیم است و بیشتر در مورد بحث های روز فوتبال کشور اظهار نظر می کند. اینکه قلعه نویی از برانکو ایوانکویچ تمام قد حمایت کرده است، نکته جالبی به نظر می رسد. قلعه نویی که بعد از پایان عصر برانکو در تیم ملی روی نیمکت تیم ایران نشست، اعتقاد دارد برانکو را از جای دیگر می زنند. این صحبت امیر قلعه نویی با روزنامه گل بوده است. او دیگر از این گفته که داوری های لیگ مهندسی نیست. قلعه نویی که حال و روز برانکو را می بیند که تیمش خوب بازی می کند و اسیر اتفاقات بیرونی می شود، یاد خودش افتاده است و می گوید : « برانکو حالا می فهمد که من در این فوتبال چی کشیدم! »

قلعه نویی بار ها زمانی که در استقلال بود از دست های پشت پرده در فوتبال ایران صحبت کرده است. در حالی که بیشترین اشتباهات داوری معمولا به نفع تیم خودش اتفاق می افتاد. نشان به آن نشان که در بازی های فصل گذشته استقلال با سایپا و ذوب آهن و پیکان، اشتباهات داوری به نفع استقلال انقدر زیاد بود که حتی صدای مجید جلالی همیشه آرام را هم در آورد. به حدی که او تا مرز حمله به علیرضا فغانی هم پیش رفت. صمد مرفاوی هم دیگر کسی بود که فصل گذشته بابت گل سالم سعید دقیقی به استقلال که خطا اعلام شد، شدیدا تند حرف زد و باعث شد در یک حرکت جالب قلعه نویی بدون توجه به نظر کارشناسان داوری که اشتباه داور را قبول داشتند، فیلم کارشناسی داوری ساخت و آن را در سایت باشگاه استقلال قرار دادند. فیلمی که با چاشنی طنز در برنامه 90 پخش شد و حتی عامل شکایت قلعه نویی از عادل فردوسی پور هم شد.

مربی سابق استقلال که انگار روز های بی تیمی خیلی خوشایندش نیست، در قسمت دیگری از مصاحبه خود از این گفته که : « پیامک داده اند و تهدید کرده اند که به من تیم ندهند! » شاید در روز های رفتن فرکی از سپاهان، خیلی ها به عنوان گزینه ایرانی قلعه نویی را جانشین او بدانند. از جمله خود او. ولی این در حالی است که مدیران ارشد سپاهان اعلام کردند که قلعه نویی در بین گزینه های آنها نیست.

41257

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =