ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هدف عمده اجرای طرح پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برقراری عدالت در پرداخت است، گفت: مستمری بگیران به هیچ وجه نگران به تعویق افتادن پرداخت حقوق‌هایشان نباشند.

سید تقی نوربخش با اشاره به آغاز اجرای طرح پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: هدف عمده اجرای این طرح برقراری عدالت در پرداخت است.

وی با بیان اینکه هدف دیگر از اجرای نظام پرداخت متمرکز حقوق و مستمری، جلوگیری ازهمپوشانی‌هایی در حیطه پرداخت حقوق بوده است، گفت: زمانی که حقوق به صورت غیرمتمرکز پرداخت می‌شود امکان اینکه فردی به عنوان مثال در یک شعبه مستمری بگیرد و در یک جای دیگر حقوق بیکاری دریافت کند وجود دارد. با متمرکز شدن سیستم پرداخت این اطلاعات ثبت خواهد شد و جلوی برخی تخلفات گرفته می‌شود.

نوربخش با بیان اینکه مستمری بگیران به هیچ وجه نگران به تعویق افتادن پرداخت حقوق‌هایشان نباشند، گفت: اطلاع رسانی در این خصوص از سه ماه گذشته آغاز شده و زمان دریافت حقوق هرشخص به روش‌های مختلف به او اعلام شده است. به هرصورت روشی که تاکنون برای پرداخت حقوق بکار گرفته شده مربوط به 20 سال گذشته است و باید اصلاحاتی در آن اعمال می‌شد تا عدالت در پرداخت حقوق‌ها را شاهد باشیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =