سازمان هواشناسی پیش بینی باران برای ۱۲ استان کرده است. شدت بارندگی ها در ۷ استان موجب آبگرفتگی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنا بر تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی ادامه بارندگی در روزهای جمعه و شنبه در بخش هایی از نیمه غربی کشور پیش بینی می شود.

به سبب شرایط جوی اتخاذ اقدامات ایمنی در تردد جاده ای و مقابله با آب گرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق زیر توصیه می شود:

1- جمعه مورخ 94/08/15 : استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی به سبب بارش باران و لغزندگی جاده ها و همچنین کاهش دید به سبب مه گرفتگی در شب ، احتیاط در تردد جاده ای توصیه می شود.


2- شنبه مورخ 94/08/16: استان های کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قم، بوشهر، غرب فارس بارش باران و کاهش دید افقی بویژه در شب پیش بینی می شود.

احتمال آب گرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان های کرمانشاه ، کردستان، شمال ایلام و کهکیلویه و بویر احمد دور از انتظار نیست. بارش برف در ارتفاعات استان های تهران، مازندران و زنجان نیز در این روز پیش بینی می شود.

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    لطفا بنویسید امروز شنبه آلودگی هوا در دانشگاه تهران 160 میباشد و دانشجوها و بقیه مردم اگر مشگل سلامتی دارند بیرون نروند در چنین عددهای الودگی باید تعطیل باشه البته
  • مجید A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 1
    تمام استانهای غربی تا سواحل خلیج فارس را ذکر کرده اند به جز خوزستان.در هواشناسی اخبار شبکه یک هم بر روی نقشه خوزستان هیچ تصویری درج نمیشود.من فکر میکنم این کارها جهت تغییر ذهنیت نسبت به استان سرسبز خوزستان و کویری و کم بارش جلوه دادن آن است تا بعد از انجام طرحهای مخرب انتقال آب کسی دولت را مقصر نداند.