منصوری آرانی: آنها که به سخنان رهبری در حمایت از مذاکره کنندگان گوش نمی دهند، لابد رهبر دیگری دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: رهبر انقلاب در دیدار با سفرا پیروزی نظام در توافق هسته ای را اعلام کردند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در جمع سفرا و مسئولان وزارت خارجه خاطرنشان کرد:در حقیقت، می توان گفت که سخنان رهبری نقطه پایانی مذاکرات تا مرحله اجرای برجام بود.

 وی افزود: دراین مدت، شاهد نقدهای بسیاری بودیم و نقاط مثبت و منفی بیان شده و می توان گفت که تا به امروز هر آنچه گفته شد، دلسوزانه بود ه است.

عضو کمیسیون ویژه در زمان بررسی برجام در مجلس خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که تیم مذاکره کننده از این آزمون سربلند بیرون آمد، نقطه نهایی را اعلام کرده و به عنوان بالاترین مسئول نظام، در پایان قسمت قسمت اول، تیم مذاکره کننده را پیروز اعلام کردند که البته صرفا تیم هسته ای نبود و در این آزمون، مجلس، دولت، شورای عالی امنیت ملی و در یک کلام، پیروزی نظام را اعلام کردند.

منصوری آرانی با بیان اینکه این موضوع بسیار مهمی است که رهبر انقلاب خطاب به تیم مذاکره کننده فرمودند شما پیروزمندانه از این آزمون خارج شدید و این اتفاق را باید به عنوان نقطه عطف تلقی کرده و به آن توجه ویژه کنیم، افزود: از این پس کسی حق ندارد این پیروزی را تبدیل به شکست کند یا از اهمیت آن کم کند به جز ضد انقلاب و کسانی که مخالف نظام هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: طبیعی است که مخالفان نظام در نقطه مقابل ما هستند و هر آنچه ما مثبت داریم، آن ها منفی می بینند؛ بنابراین همه دلسوزان نظام باید دور هم جمع شوند و گام دوم و قسمت بعدی پیمایش مان را در مسیری که حرکت می کنیم تبدیل به  حرکتی هم افزا و دلگرم کننده کنیم که برای آحاد ملت امید بخش است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان را سربلند و متدین خطاب کرده اند گفت: این در حالی است که عده ای وی را خائن  و بیگانه پرست می دانستند اما وی صبورانه این مطالب را گوش می کرد و در مسیری که از سوی رهبری و نظام برای ایشان تبیین شده بود، حرکت کرد.

منصوری آرانی در واکنش به اینکه برخي علي رغم حمايت رهبر انقلاب از تيم مذاکره کننده، قرائت خاص خودشان را از مواضع ايشان دارند و باز هم تيم مذاکره کننده را مورد عتاب قرار مي دهند، گفت:  رهبری که ما می شناسیم همین است که در سخنرانی ها، بیانات و فرمایش ها مواضع خود را صریحا اعلام می کنند. اما شاید دیگران که به رهنمودها و توصیه های ایشان گوش نمی دهند، رهبر دیگری برای خود داشته باشند و ما نمی دانیم که از چه رهبری تبعیت می کنند!

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • استاد IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    2 1
    همانگونه که بزرگان کشور می گویند افراطی ها باید از همه جا کنار زده شوند. این را مردم در اسفندماه نشان خواهند داد.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    2 3
    البته آقای آرانی رهبر در مورد شخصیت مذاکره کنندگان تعریف فرمودند نه برجام. قابل توجه شما و رئیس محترمتون
  • حسن زاده A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    1 1
    اقای بی نام دکتر منصوری هم دقیقا به موضوع حمایت از مذاکره کنندگان اشاره نموده