پاسخ مقام معظم رهبری به این سوال «دلیل سر دادن شعار مرگ برآمریکا توسط ملت ایران چیست؟»

ششمین شماره‌ هفته نامه خط حزب‌الله -نسخه مکتوب پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای- همزمان با سالروز تاریخی ۱۳ آبان، منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاين، در بخش پرسش و پاسخ اين نشريه، پاسخ رهبر معظم انقلاب به اين سوال که « دلیل سر دادن شعار مرگ برآمریکا توسط ملت ایران چیست؟»، به اين شرح آمده است:

اینکه می بینید ملت ما...«مرگ بر امریکا » را فراموش نمی​کند، به خاطر این است که غفلت از توطئه  استکبار جهانی همان، و اسیر توطئه شدن همان. در واقع «مرگ بر امریکا» یی که مردم ما می گویند، مثل همان «اعوذ با... من الشّیطان الرّجیم » است که اول هر سوره  قرآن قبل از «بسم ا...الرّحمن الرّحیم» گفته میيشود. استعاذه به خدا از شیطان رجیم برای چیست؟ برای این است که انسان مؤمن یک لحظه حضور شیطان را فراموش نکند؛

یک لحظه از یاد نبرد که شیطان آماده حمله به او و انهدام حصار معنوی و ایمانىِ اوست. «مرگ بر امریکا » هم برای این است که ملت فراموش نکند سلطه گران جهانی منافع سرشاری که در این کشور داشته اند و دست آنها کوتاه شده، از یاد نبرده اند. آنها همیشه دنبال این هستند که همان منافع را باز در داخل این کشور برای خودشان تأمین کنند و به قیمت نابودی استعداد جوانان و آینده این کشور، بر ثروت و علم و فناوری خود بیفزایند.

2727

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475333

برچسب‌ها