یدالله جهانبازی در دقیقه 22 بازی تیم‌های ذوب‌آهن - پرسپولیس گلر سرخ‌های پایتخت را اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عکس زیر مهم‌ترین صحنه دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی است. زمانی که جهانبازی گلر پرسپولیس را به دلیل خطای هند و جلوگیری از موقعیت گل‌زنی در همان دقیقه 22 از زمین مسابقه اخراج کرد. 

اخراجی که تقریبا به نظر تمام کارشناس داوری اشتباه بود و توپ به سینه دروازه‌بان پرسپولیس برخورد کرده بود. البته هم یدالله جهانبازی و هم برخی بازیکنان ذوب آهن معتقدند این اخراج به خاطر حرکت خطرناک گلر پرسپولیس بوده و اگر حتی هندی هم در کار نبوده، حرکت خطرناک او کارت قرمز داشته است. 

البته نوید مظفری معتقد است اگر حتی حرکت خطرناک را هم گرفته باشد، تنها یک کارت زرد کافی است و سعید مظفری‌زاده هم می‌گوید حتی به خاطر این که مهاجم تسلطی روی توپ نداشته است، نیازی به کارت زرد هم ندارد. 

البته پرسپولیسی‌ها هم هفته پیش و در آخرین دقایق بازی برابر استقلال از یک اشتباه داوری سود بردند و زمانی که نورمحمدی با ضربه پای خود باعث سرنگونی مهدی رحمتی شد. اما داور آن را خطا نگرفت و باعث شد وقت زیادی به بازی اضافه شود و سرنوشت دربی عوض شد. 

نکته مشهود در این عکس خنده یدالله جهانبازی است. خنده‌ای که توام شده با التماس‌های احمد نوراللهی و ایمان صادقی. خنده‌ای که البته لحظات کابوس‌واری را برای این داور در آینده خواهد ساخت. 

این سومین بازی پیاپی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن بود که به سرخ‌ها 10 نفره می‌شوند. 

 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =