تسنیم نوشت: فرمانده نیروی هوایی روسیه تاکید کرد که مسکو به منظور حفاظت و حمایت از نیروهای نظامی خود در سوریه، سامانه‌های موشکی را به این کشور ارسال کرده است.

به گزارش از رویترز، ژنرال ویکتور بوندارف فرمانده نیروی هوایی روسیه در سخنانی تصریح کرد: ممکن است هواپیماهای جنگنده در کشورهای همسایه سوریه ربوده شده و برای حمله به نیروهای روسی مستقر در این کشور استفاده شود.

وی در ادامه افزود: ما همه تهدیدات احتمالی را در نظر گرفته‌ایم. ما نه تنها هواپیماهای جنگنده، بمب افکن و بالگردهای نظامی به سوریه ارسال کرده‌ایم بلکه سامانه‌های موشکی را نیز در این کشور مستقر نموده‌ایم. ما باید آماده باشیم.

روسیه از اواخر سپتامبر تاکنون حملات هوایی علیه داعش را در سوریه آغاز کرده است. روسیه، ایران و عراق مرکز اطلاعاتی را در بغداد ایجاد کرده‌اند تا همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی خود علیه داعش را هماهنگ کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    29 1
    سلام،بایدشدیدادرحفاظت ازاطلاعات مرکزمشترک عملیاتی بغدادتلاش کردچرا که درصورت درزاطلاعات این مرکز ازطریق عناصزوابسته به نیروهای بعثی وکشورهای عربی وترکیه وامریکاوهمپیمانان غربی اش این اطلاعات برای تغییراستراتزیهای داعش وآماده باش یاتغییرمواضع به اطلاع آنهارسانده میشود.مطمئناامریکاوهمپیمانان غربی اش وکشورهای مزدورمنطقه مانندترکیه،عربستان،قطرواسرائیل داعش رامدیریت میکنند.طرح ایجاد داعش درراستای ایجادخاورمیانه بزرگ شکل گرفته است.در این طرح باهزینه منطقه ای گروههای وحشی وافراط گرای اسلامی کلیه کشورهای خاورمیانه رایکی پس ازدیگری فتح میکنندسپس درپایان کارامریکاوهمپیمانان غربی اش جنگ تمدنها راه می اندازندوباحذف حکومت اسلامی خودساخته برکل منطقه سیطره پیدامیکنند.نمونه کوچک این طرح رادرافغانستان دیدیم.