ایران نوشت: سوم آبان ماه سال‌جاری همسایه‌های مجتمع مسکونی در غرب تهران متوجه بوی تعفن از داخل یکی از واحد‌های مجتمع شدند.

  وقتی به این واحد مراجعه کردند و زنگ زدند کسی در را باز نکرد با مشکوک شدن به ماجرا پلیس 110 را در جریان موضوع قرار دادند.

با حضور مأموران در صحنه و بررسی‌های ابتدایی مشخص شد ساکن این واحد مرد جوانی به نام مجید است که به صورت مجردی در این واحد زندگی می‌کند و آخرین بار 5 روز پیش همراه مردی بوده که با هم وارد ساختمان شدند و پس از حدود یک ساعت صدای درگیری از خانه شنیده و پس از آن هم مجید را ندیده‌اند. 

با فرضیه به قتل رسیدن این مرد جوان مأموران وارد خانه  شدند و با جسد وی در وسط پذیرایی مواجه شدند و بلافاصله بازپرس ویژه قتل تهران را در جریان قرار دادند. بازپرس ویژه قتل همراه اکیپ کارآگاهان و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند که در معاینه اولیه مشخص شد 5 روز از مرگ وی می‌گذرد و علت مرگ وارد شدن جسم نوک تیز به قفسه سینه بوده است.

در بررسی از خانه وی مقدار زیادی مواد مخدر شیشه و تعدادی مشروبات الکلی پیدا شد که بازپرس ویژه قتل احتمال داد درگیری و به قتل رسیدن این مرد به خاطر مواد مخدر بوده است و خانه این مرد را پلمب کرد.

سرایدار ساختمان به بازپرس گفت: شب حادثه کسی که همراه مجید بود از اشرار منطقه است که چند باری او را همراه مجید دیده و شب حادثه با عجله ساختمان را ترک کرد. با بیان این اظهارات و مراجعه به بانک مجرمان مشخص شد علی از اشرار منطقه است که چند بار به خاطر مواد مخدر، زورگیری وچاقو کشی به زندان افتاده و به تازگی از زندان آزاد شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات دستور بازداشت علی صادر شد و وقتی مأموران به محل زندگی وی مراجعه کردند متوجه شدند چند روزی است  محل را ترک کرده و متواری شده است. با متوجه شدن فرار این مجرم فرضیه قتل مجید توسط وی قوت گرفت و دستور بازداشت  علی صادر شد. بعد از گذشت چند روز از مرگ مجید خانواده وی که در این مدت در مسافرت بودند برگشتند ودر تماس با او متوجه خاموش بودن تلفن همراه و جواب ندادن تلفن خانه شدند. با رفتن به خانه وقتی دیدند واحد پلمب شده ماجرا را از سرایدار پرسیدند و متوجه مرگ پسرشان شدند و با مراجعه به کلانتری شکایتی مطرح کردند و خواستار دستگیری و مجازات قاتل پسرشان شدند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    6 0
    به همین راحتی