ایرنا نوشت: وزیر کشور با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: باید انتخابات این دوره را به عرصه رقابت های سازنده سیاسی برای نمایش اقتدار ملی تبدیل کرد.

 

 عبدالرضا رحمانی فضلی چهارشنبه شب در رواق امام خمینی (ره) آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در جمع مردم این شهر افزود: باید شکوه حضور مردم در انتخابات پیش رو بیش از سال های قبل باشد.
وی تاکید کرد: لازم است در سایه نمایش اقتدار ملی اتحاد مردم بیش از دوره های قبل باشد و انتخاباتی رقابتی، قانونمند و سالم برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به لزوم وحدت و انسجام ملی یادآور شد: انتخابات آتی باید به عرصه رقابت تبدیل شود و در قالب انتخابات مجلس قوی، با تجربه، ولایی، قانونمدار و مردم مدار داشته باشیم.
وی اضافه کرد: انتخابات امسال با توجه به ناامنی منطقه بسیار تعیین کننده و از اهمیت خاصی برخوردار است لذا لازم است انسجام و وحدت داخلی حفظ شود.
رحمانی فضلی با اشاره به نقش ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه افزود: اگر کمک های سیاسی و تبلیغاتی ایران در مبارزه با تروریسم در عراق نبود مشخص نبود وضع بغداد امروز چگونه بود.
عضو شورای امنیت ملی تاکید کرد: خط قرمز جمهوری اسلامی فاصله 50 کیلومتری مرز و عتبات عالیات است و هر کس بخواهد کاری در این منطقه انجام دهد با واکنش ایران مواجه خواهد شد.
رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام(ره) درس جهاد، شهادت، مقاومت، ایثار، عشق و محبت را به ما آموخت.
وی در ادامه با اشاره به روز ملی مباره با استکبار جهانی گفت: 13 آبان موج های عظیمی را در صحنه انقلاب آفرید و این موج اقتدار و عظمت پوشالی آمریکا را که سال 43 می خواست با کاپیتولاسیون (قضاوت کنسولی) مردم ایران را برده خود سازد هیمنه آن کشور را درهم شکست داد.
وی بیان کرد: عزت، هویت و غیرت مردم ایران با اعتقادات دینی شان گره خورده است، آنها تابع امام حسین(ع) که اوج ایثار و فداکاری را در کربلا به نمایش گذاشت، هستند.
وزیر کشور گفت: با تسخیر لانه جاسوسی ابهت امریکا شکست و باید 13 آبان را گرامی بداریم و به سادگی از کنار آن نگذریم و نباید اجازه داد به خاطره تبدیل شود.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    1 0
    رقابتی مهم است