ایرنا نوشت:سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تشکیل دادگاهی جدید برای رئیس دولت سابق درباره موارد سه گانه شکایت مجلس از وی به قوه قضاییه، آمادگی حضور داریم.

مصطفی افضلی فرد با اشاره به اینکه پرونده های رئیس جمهوری سابق مربوط مجلس هشتم و اوایل مجلس نهم بوده است، افزود: این پرونده ها به قوه قضاییه ارسال شده، پس از اختیار کمیسیون اصل 90 خارج شده است.
وی با بیان اینکه یک بار قوه قضاییه اقدام به تشکیل جلسه برای بررسی پرونده احمدی نژاد کرد اما وی در آن دادگاه حضور نیافت، ادامه داد: ما آمادگی داریم تا اگر قوه قضاییه اقدام به برگزاری جلسه دیگری کرد، اعضای کمیسیون اصل 90 در دادگاه وی حاضر شوند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه برای کمیسیون اصل 90 قانون ملاک است، خاطر نشان کرد: البته شکایاتی از احمدی نژاد در مجلس نهم نیز واصل شده است که در سه مورد عدم اجرای قانون مترو، اساسنامه شرکت نفت و تبیین اساسنامه وزارتخانه های ادغام شده جدید در دولت قبل بود.
پیش از این نیز محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 در گفت وگو با ایرنا گفته بود که پرونده شکایت از احمدی نژاد در اوایل مجلس نهم واصل شده و بطور کامل این شکایت پس از بررسی به قوه قضاییه ارسال شده است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =