ایسنا نوشت: ‌مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران است، یادآور شد: آمریکا از ایران اسلامی سیلی خورده است و از این رو به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حیدر مصلحی، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت و با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: سه اتفاق تبعید امام خمینی(ره) در سال 42، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 58 از هویت‌های استکبارستیزی این روز است.

وی با اشاره به این جمله تاریخی امام(ره) که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، گفت: امام(ره) با بیان این جمله تاریخی همواره قدرت دشمن را پوشالی و ضعیف خواندند.

مشاور عالی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران است، یادآور شد: آمریکا از ایران اسلامی سیلی خورده است و از این رو به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است.

مصلحی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌ای، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل پس از برجام نکته‌ای بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه بیش از پیش مردم و مسئولان نظام باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی به دنبال تغییر چهره استکبار و آمریکا در کشور هستند، گفت: استکبار به دنبال یارگیری در داخل برای نفوذ در کشور است.

مشاور عالی نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تغییر ذائقه سیاسی مردم و مسئولان در کشور و بزک کردن چهره آمریکا را از راه‌های نفوذ دشمن برشمرد و متذکر شد: در این راستا برخی رسانه‌ها به صورت هدفمند در نفوذ دشمن تاثیرگذار هستند.

مصلحی با بیان اینکه جوانان نقش کلیدی در استمرار انقلاب اسلامی دارند، عنوان کرد: جوانان باید با رصد رسانه‌های استکباری با ترفندهای دشمنان آشنا شوند و به مقابله با آن با سلاح علم و دانش بپردازند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به انتخابات پیش‌ رو، تصریح کرد: در بحث انتخابات دشمن به دنبال آن است تا سرنوشت انتخابات را در دست بگیرد.

مصلحی با اشاره به اینکه تکیه بر سرمایه‌های درونی، اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: 20 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها و 80 درصد مربوط به عدم تدبیر و برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه فتنه امروز خطرناک‌تر از فتنه 88 است، یادآور شد:در فتنه 88 هدف دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه بود، اما در فتنه جدید دشمن با بهره‌گیری از ضعف‌های گذشته به دنبال نفوذ و ضربه‌ زدن به ایران است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه، هوشیاری در برابر راه‌های نفوذ استکبار را از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با استکبار جهانی دانست و گفت: برای مقابله با استکبار، نیازمند هوشیاری، احساس مسئولیت، احساس تکلیف و تدبیر هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، مسیر خود را با اقتدار ادامه خواهد داد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =