ایسنا نوشت:یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: با عنایت به حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب از وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده دیگر تندروها و منتقدان باید حرف های مقام معظم رهبری را به عنوان حسن ختامی برای انتقادات خود تلقی کنند.

محمدعلی اسفنانی اظهار کرد: برخی تصور می‌کنند که وقتی تیم دیپلماسی به خارج از کشور برای انجام مذاکراتی و یا تعامل با برخی کشورها می رود این موضوع دور از چشم و نظر رهبری است حال اینکه فرمایشات اخیر رهبری حکایت ازآن دارد که ایشان از ابتدا تا انتهای برجام و مذاکره را مو به مو ،‌ذره به ذره و لحظه به لحظه دنبال می کردند.

وی افزود: بر این اساس آنهایی که به نام تندرو در جامعه شناخته می شوند و یا هر اسم دیگری دارند باید فرمایش رهبری را حسن ختامی برای تمامی حرف هایی که تاکنون بیان کرده اند بدانند و به این نکته برسند که اگر احیانا رهبری در جایی نسبت به مسأله‌ای احساس نگرانی کنند بدون هیچ رودربایستی و ملاحظه ای موضوع را اعلام می‌کنند.

اسفنانی تاکید کرد: اگر رهروی ولایت هستیم باید پا جاپای ولایت بگذاریم و نه عقب تر بمانیم و نه جلوتر حرکت کنیم . این پیامی است که رهرو راستین رهبری و ائمه باید آن را همیشه ملاک نظر قرار دهند.

وی در عین حال گفت: متاسفانه تندروها و یا افرادی از این قبیل با هر نام دیگری در تمامی ادوار خود را یک پله و یک قدم جلوتر از اهداف نظام و رهبری دانسته و گاهی حرفهایی ازآنها شنیده می‌شود که خیلی با انصاف و با عدالت سازگاری ندارد.

این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدا از تیم مذاکره کننده حمایت کردند گفت: تاکنون شنیده نشده است که ایشان انتقادی را به تیم مذاکره کننده وارد کنند و تاکنون تمامی بیاناتشان در خصوص اطمینان به تیم مذاکره کننده بوده و آن‌ها را افرادی خداپرست و علاقه‌مند نظام دانستند . کسانی که مسائل مهم نظام حائز اهمیت است.

وی افزود: اگر رهبری حرفی را در بحث برجام مطرح کردند درباره بدعهدی آمریکایی ها و طرف های مقابل بوده و اینکه آن‌ها قابل اطمینان نیستند و ما دلسوزی آن‌ها را نمی خواهیم. چون به ما در طول سالیان گذشته عناد آن‌ها ثابت شده است و هیچ توقعی نیست که قدم مثبتی برای آن‌ها برداریم.

27214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =