ایسنا نوشت: نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: ما امثال لاریجانی را در مجلس خبرگان لازم داریم و امیدواریم با رای بالا ایشان در مجلس خبرگان حضور یابد.

آیت الله نورالله طبرسی روز 13 آبان در مراسم دیدار علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات با رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: شخصیت حقیقی، حقوی، خانوادگی و دانشگاهی آیت الله لاریجانی برای ما مبرهن است و شاید در جمعیت روحانیون چنین شخصیت کاملی که بر فلسفه غرب و شرق، فقه و حقوق هم مسلط باشند، نداشته باشیم.

وی افزود: شخصیت‌ها مرز ندارند و برای همه هستند و از نظر تعلق خانوادگی آیت‌الله لاریجانی از مازندران هستند و پدر ایشان حاج میرزا هاشم آملی لاریجانی از رجال بزرگ بوده است. حاج میرزا هاشم آملی لاریجانی برای همه روشنفکران حجت است و با آن‌که در خارج از کشور به علم‌آموزی پرداختند و دانای بزرگ بودند اما شخصیتی خاضع و فروتن بودند.

وی با بیان این‌که «در دوره ریاست آیت‌الله لاریجانی در قوه قضائیه وحدت قوا داشتیم»، افزود: این خاندان ثابت کردند که برای اسلام و انقلاب همه چیز را نثار می‌کنند.

امام جمعه مازندران با بیان این‌که «پرونده بابک زنجانی 200 جلد دارد و بررسی این پرونده‌ها مشکلات بسیاری دارد»، اظهار کرد: در جامعه جمهوری اسلامی درست نیست علیه رییس قوه قضائیه که فردی عادل و فقیه است حرف و حدیث باشد. پذیرفتن بار سنگین قضاوت در کشور نشان‌دهنده تعهد آیت‌الله لاریجانی است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =