۰ نفر
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

واحد مرکزی خبر نوشت: نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی در شهر حرستا در استان ریف دمشق، کنترل تپه راهبردی المشتل الزراعی را در دست گرفتند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نیروهای ارتش سوریه در پیشروی خود در منطقه المشتل الزراعی شهر حرستا، تلفات سنگینی را به گروه های تروریستی تکفیری وارد آوردند.

تروریستها در درگیریها در این منطقه همچنین متحمل خسارتهای سنگینی شدند و چند خودروی آنها منهدم شد.

نیروی هوایی ارتش سوریه در حومه شمالی لاذقیه با هدف قرار دادن بلندی های کفردلبه و المغیریه و کتف الغدر، به صفوف تروریست ها به طور مستقیم هجوم برد و همزمان در محور جب الاحمر مناطق الزینون و الرشوان را هدف قرار داد.

در حومه جنوبی حلب نیز ارتش به پیشروی خود به سوی فرودگاه نظامی کویرس که در محاصره است ادامه می دهد و به طور همزمان گشت های هوایی در اطراف مواضع تروریست های داعش در شهرها و روستاها ادامه دارد.

ارتش سوریه با پیشروی در روستای شیخ احمد در حومه حلب، آخرین پایگاه تروریست ها قبل از فرودگاه نظامی کویرس را تسخیر و حرکت خود را به سمت این فرودگاه آغاز کرد.

ارتش سوریه در غوطه شرقی در حومه دمشق بعد از ضربات وسیع به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره به سوی فرودگاه مرج السلطان در حال پیشروی است و این در حالی است که گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام از هلاکت 45 تن از عناصرش در عملیات ارتش در روزهای گذشته در مزارع حرستا خبر داده بود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =