ایرنا نوشت: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص موضوع برچیده شدن سانتریفیوژها گفت: محمدجواد ظریف نشان داده به هر آنچه در حوزه وزارت خارجه باید انجام گیرد و مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، پایبند می باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا علی اکبر ولایتی عصر سه شنبه در حاشیه دیدار خانم ایگنر وزیر اقتصاد ایالت بایرن آلمان در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان کرد.
وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند مسوولان ذیربط سانتریفیوژها را غیر مطابق نظر رهبری برچیده اند؟ گفت: هنوز اطلاعی در این مورد ندارم ، اما آنچه که رهبر معظم انقلاب در باره مسائل هسته ای و چگونگی اجرای برجام فرموده اند متبع است.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به ویژه در حوزه سیاست خارجی حتما بر اساس آنچه در قانون اساسی است و مصلحت کشور محسوب می شود پیروی صورت می گیرد و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید مورد اهتمام واقع شود.
ولایتی همچنین به روز استکبار ستیزی (13 آبان ) اشاره کرد و افزود: استکبار ستیزی متوقف نمی شود و دیدگاه ایران برگرفته از آرمان های امام (ره) و رهبری است و نماد استمرار استکبار ستیزی آمریکا است.
وی ادامه داد: آمریکا نشان داده در منطقه همچنان به دنبال این است که منافع مردم مظلوم و کشورهای جهان سوم را به نفع خودش مصادره کند.
ولایتی همچنین درباره فاجعه منا نیز تاکید کرد: باید هر چه زودتر این موضوع و زوایای آن روشن شود و امنیت حجاجی که به عربستان سعودی سفر می کنند تامین شود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =