پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه سال‌روز تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ کلیپ صوتی «ننگ به نیرنگ تو» را درباره خوی استکباری آمریکا و رفتار فرعون‌گونه این دولت مستکبر منتشر کرد.

 

 

 

به گزارش خبرآنلاین، سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید، از اين قرار است:

* نسل‌های بشری از دست زورگویان تاریخ سیلی خورده‌اند. این زورگویان یک روز در چهره فرعون‌ها و قارون‌ها بودند، یک روز در چهره ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها بودند، یک روز در چهره قدرتمندان زورگوی زمان ما هستند. این‌ها خطرشان از خطر فرعون‌ها بیشتر است.
دیدار سران و معتمدان عشایر کردستان ۱۳۸۸/۰۲/۲۴

* آمریکا ۲۵ سال در این کشور حاکمیّت مطلق داشته است؛ در زمینه‌های اقتصادی، در زمینه‌های سیاسی، در زمینه‌های امنیّتی، در زمینه‌های سیاست خارجی، در ایران حرف حرف آمریکایی‌ها بود.

آمریکا در کشور ما فرعونیّت میکرد، مثل فرعون: یَستَضعِفُ طآئِفَةً مِنهُم یُذَبِّحُ اَبنآءَهُم وَ یَستَحیِ نِسآءَهُم؛ با مردم ما این‌جور رفتار می‌کردند؛ موسای زمان آمد، تخت‌وبخت این فرعون و دنباله‌روهای او را واژگون کرد و از بین برد؛ انقلاب این است. یک‌سال و دو ماه بعد از همین حادثه شهریور -یعنی در آبان ۱۳۵۸- جوانان امام بزرگوار ما، جوانان پیرو خطّ امام، رفتند این جاسوس‌خانه آمریکا را فتح کردند؛ آمریکایی‌ها را دست‌بسته و چشم‌بسته اسیر خودشان کردند؛ موسی‌ این‌دفعه فرعون را این‌جور شکست داد.
دیدار اقشار مختلف مردم ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

27503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474606

برچسب‌ها