حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و افریقایی وزیر امور خارجه و اسماعیل ولد شیخ احمد نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن درخصوص آخرین تحولات این کشور رایزنی و گفتگو نمودند .

به گزارش خبرآنلاین معاون وزیر خارجه کشورمان با اشاره به حملات کور نظامی از سوی نیروهای خارجی به مردم و زیرساخت های یمن بار دیگر بر مواضع اصولی کشورمان درخصوص تحولات این کشور تـأکید و خواستـار توقف حملات نـظامی و از سرگرفتن مذاکرات بین گروه های یمنی شد و همچنین بر آمادگی کشورمان برای کمک در انجام گفتگوها را اعلام داشت .

اسماعیل ولد شیخ احمد نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در کمک به حل سیاسی بحران یمن و با اشاره به وضعیت اسفبار مردم یمن افزود : تلاش های زیادی تا کنون برای توقف جنگ و ارسال کمک های انسان دوستانه به عمل آمده و اظهار امیدواری نمود ؛ این اقدامات در اولین فرصت به نتیجه برسد .

اسماعیل شیخ تأکید نمود : یمن راهکار سیاسی دارد و افرود ؛ چشم انداز اولیه ای برای رسیدن به توافق دیده می شود اما لازمه این امر همراهی همه اطراف یمنی و حمـایت همه کشورهـا از گفتگوهای یمنی - یمنی است .

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =