سالک: 17 گروه اپوزیسیون خارج نشین برای ایجاد تفرقه درایران تلاش می کنند

پایگاه خبری جامعه روحانیت مبارز نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز نسبت به شایعه پراکنی و طرح مطالبی علیه جبهه اصولگرایی هشدار داد.

حجت‌الاسلام احمد سالک گفت: ما معتقدیم جامعه اسلامی ما در سراسر کشور جامعه اصولگرایی است، ولی با کمال تأسف در طول این سالیان بعد از ارتحال حضرت امام (ره) دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا تعریف شد و این دسته بندی موجب شکافی در بین جامعه ایرانی شد و مردم را دو دسته کردند  که این کار خلافی بود و به نظربنده آقای بهزاد نبوی این طرح را داد.

وی اضافه کرد: این نکته ضربه‌ای بود برای جامعه اسلامی ما، منتها چون مردم ما مردم با بصیرتی هستند و محور حاکمیت دینی را ولایت فقیه می‌دانند یعنی خودشان را با معیار ولایت تطبیق می‌دهند، پشت سر مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام قرار گرفتند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: تلاش بیگانگان در خارج از کشور علیه اصولگرایان را نباید نادیده گرفت .17گروه اپوزیسیون خارج از کشور با محوریت فرح پهلوی تلاش‌شان در ایجاد تفرقه در جامعه ایرانی و جدا کردن مردم از محوریت حاکمیت دینی است و اینها در طول این مدت جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه 78 و  88 را راه انداختند و در شرایط کنونی بحث نفوذ را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس ضرورت دارد جامعه اصولگرایی دور هم جمع شوند، حرکتی که برادر عزیزمان ،حاج آقای تقوی با سیاست همگرایی جامعه اصولگرایی آغاز کرده‌اند، گام اول است و بحمدالله در سراسر کشور با یک استقبالی روبرو شد و اطمینان داریم که این حرکت می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد.

سالک در عین حال ابراز عقیده کرد: در این مورد از یک طرف جریانات سیاسی داخل نظام ما که بعضاً با ولایت فقیه و با نظام مشکل دارند جبهه گیری کردند و از طرف دیگر جریانات خارج کشور جبهه گیری کردند و سیاست‌هایی را ابلاغ کردند که عبارتند از اینکه ما باید در بین اصولگرایان اختلافات را تشدید کنیم و در صورت اختلافات بین دولت و مجلس به این اختلافات دامن بزنیم. همچنین در جریان تأیید صلاحیت‌ها در مجلس دهم و خبرگان نفوذ کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این حرکات را آغاز کرده‌اند و با رسانه‌هایشان به افکار عمومی القاء می‌کنند و شایعات و مطالبی را علیه جامعه اصولگرایی راه می‌اندازند، ولی باید این جامعه اصولگرایی با رویکرد همگرایی تقویت شود. اطمینان داریم آثار بسیار زیادی خواهد داشت و این جریان و مسیر موجب حمایت از رهبری و نظام است.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =