واحدمرکزی خبر نوشت: روزنامه واشنگتن پست نوشت احتمالا یکی از مقامات ارشد سابق آژانس امنیت ملی آمریکا این ماه به کودک آزاری منجر به قتل اعتراف خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی، برایان او کالاهان Brian O'Callaghan سال گذشته در ارتباط با مرگ پسر سه ساله خود بازداشت شد. در آن زمان مقامات گفتند وی چند این کودک را تا حد مرگ کتک زده است. او کالاهان و همسرش چند ماه پیش از آن حادثه کودک را از کره جنوبی به فرزندخواندگی قبول کرده بودند. براساس گزارش دادگاه این مقام سابق احتمالا به جرم خود اعتراف خواهد کرد، جرمی که حکم مجازات آن تا 40 سال زندان است.

دادستانی با طرح اتهام قتل درجه یک موافقت کرده است که احتمالا حکم آن حبس خواهد بود. اوکالاهان از زمان بازداشت خود در فوریه سال 2014 در زندان مونتگومری به سر می برد. اوکلاهان از ژانویه تا سپتامبر سال 2003 در عراق به عنوان مترجم ارتش فعالیت می کرده و در این مدت مدال ها و جوایز زیادی دریافت کرده است. پس از آن وی به آژانس امنیت ملی آمریکا می پیوندد و در سمت های مختلف کارشناسی و مدیریتی فعالیت می کند. آخرین سمت وی رئیس دفتر بخش چین و کره بوده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =