عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اظهارات مقام مذاکره کننده آمریکایی مبنی بر اینکه فریبکاری در دی. ان .ای ایرانیان است، نتیجه اعتماد به آمریکاست.

به گزارش خبرآنلاین، حسین طلا در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه ندای امام حسین (ع) امروز در شعار مرگ بر آمریکا تجلی پیدا کرده و یادآور سیاهه‌ای از جنایات استکبار بر علیه ملت ایران است، اظهار کرد: مرگ بر سیاست دولت آمریکا به دلیل کودتای 28 مرداد،‌ تلاش برای حفظ رژیم پهلوی، تحریک مخالفین ایران، حمله نظامی طبس و کودتای نوژه،‌ چراغ سبز به دولت جنایتکار صدام، حمله به سکوی‌های نفتی ایران در خلیج فارس،‌تحریم و مصادره اموال و دارایی‌های ملت ایران، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و سیاست‌های موذیانه آمریکا در حمایت از کودتاگران 88 است.

وی افزود: چه خوش‌خیالند کسانی که به دولت آمریکا اعتماد می‌کنند هرچند نتیجه اعتماد را در دولت‌های گذشته دیده‌اند. دولت مصدق در کودتای 28 مرداد، محور شرارت خواندن دردوران اصلاحات و اظهارات مقام مذاکره کننده آمریکایی مبنی بر اینکه فریبکاری در دی. ان .ای ایرانیان است؛ نتیجه اعتماد به آمریکاست.

طلا خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران علی‌رغم همه سیاست‌های خائنانه آمریکا سربلند و سرافراز است؛البته امروز به دلیل رهبری‌های، رهبر معظم انقلاب ما در قدرت نظامی و علمی سربلندیم اما موضوع قدرت اقتصادی نیاز به درایت و برنامه‌ریزی و مدیریت دولت دارد و چیدن همه تخم‌مرغ‌ها در سبد توافق هسته ای به نظر کار منطبق بر عقل نیست.

این نماینده عضو جبهه پایداری گفت: این وضعیت نتیجه نوع نگاه حاکم بر برخی از دست‌اندرکاران اقتصادی است وقتی یک وزیر معتقد است که مدیر اقتصادی باید از خارج آورده شود و وقتی که مشاور ارشد رئیس‌جمهور معتقد است ایران در هیچ صنعتی جز آبگوشت و قرمه‌سبزی برتری ندارد نتیجه‌ای غیر از این نمی‌توان تصور داشت.

طلا افزود: وقتی 4 وزیر دولت اعلام می‌کنند 42 درصد ارزش شاخص در بورس طی 19 ماه گذشته از سرمایه مردم کاسته شده، به آن ها گفته می‌شود که ویژه‌خوار هستند و دنبال سود مفت می گردند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    2 0
    مخالفم