تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شرایط پس از برجام و تلاش دشمن برای انحراف افکارعمومی و نفوذ، فتنه چهارم است که باید مراقب بود.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش استکبارستیزی که عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: دشمن با ترفندهای مختلف سعی دارد، ما دست از انقلاب و شعارهای انقلابی برداریم. ما از دشمن انتظاری نداریم، اما از برخی کسانی که با امام بودند و ادعای خط امامی دارند انتظار نداریم این‌گونه عمل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت از 4 فتنه بزرگ بعد از انقلاب سربلند بیرون آمد. در فتنه 88 به بهانه تقلب می‌خواستند انقلاب را متوقف کنند. به عنوان کسی که سال‌ها کار امنیتی کرده می‌گویم فتنه 88 بسیار خطرناک‌تر از جنگ 8 ساله بود. 

سرلشکر جعفری فتنه چهارم علیه ملت ایران را به بهانه مسائل هسته‌ای عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری فقط درباره موضوع هسته‌ای و با این هدف که فشار اقتصادی برداشته شود، اجازه مذاکره با آمریکا را دادند. آمریکایی‌ها به اجرای برجام دل بسته‌اند و دل‌شان بیشتر از ما می‌خواهد که برجام هرچه زودتر اجرایی شود.

وی با انتقاد از عکملکرد برخی مسئولان داخلی، گفت: برخی مسئولان داخلی می‌گویند که دیدید چگونه با دشمنان می‌توان به نتیجه رسید و مدام می‌گویند حالا که در هسته‌ای توافق شد پس در مسائل دیگر نیز می‌توان توافق کرد، در حالی که خطر اصلی همین جاست. شرایط پس از برجام و تلاش دشمن برای انحراف افکارعمومی و نفوذ، فتنه چهارم است که باید مراقب بود. 

فرمانده کل سپاه پاسداران درباره مسائل منطقه گفت: بخشی از اقدامات سپاه پاسداران درباره تحولات منطقه قابل بیان نیست.

وی درباره مسائل مربوط به سوریه تاکید کرد: اکثر مردم سوریه بشار اسد را قبول دارند و طرفدار او هستند. ما فقط زمانی می‌پذیریم بشار اسد نباشد که مردم سوریه بخواهند وی نباشد.

سرلشکر جعفری در ادامه گفت: برخی مسئولان می‌گویند چرا روی بشار اسد حساس هستید، وی نباشد دیگری بیاید، اما ما می‌گوییم مقاومت وابسته به بشار اسد است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: هر کمکی لازم باشد به یمن کرده‌ایم و ادامه می‌دهیم.

ادامه دارد....

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    33 4
    سردار شما كه همش ميگفتي ما بخاطر تحريم پاي ميز مذاكره نرفتيم
  • محمد US ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    29 1
    پس اینهمه هجمه به وزیر خارجه ورییس جمهور برای چیست؟
  • راد A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    26 2
    مطمئنم که شما با توافق مخالفین مجبور شدید قبول کنید از یاران امام گله نکنید شرایط اجتماعی را بهتر درک میکنند.