این ستاد با توجه به تغییرات جوی و وقوع سیل در استان‌های لرستان و ایلام با ارسال نامه‌ای به رؤسای ستادهای مدیریت بحران و شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت، خواستار لایروبی و پاکسازی مسیل‌های تهران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با توجه به تغییرات جوی و بارش‌های شدید و وقوع سیل در استان‌های لرستان و ایلام با ارسال نامه‌ای به روسای ستادهای مدیریت بحران و شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت نسبت به پیشگیری و آمادگی‌های لازم خواستار لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها پایتخت شد.

در نامه فوق ضمن تأکید به اهمیت پاکسازی مسیل‌ها به منظور کاهش احتمال وقوع خطر در هنگام بروز سیلاب و آبگرفتگی از مسئولان مناطق ۲۲ گانه تهران خواسته شده است که با توجه به دستور العمل وزارت کشور نسبت به انجام موارد ذکر شده اقدام لازم صورت گیرد.
همچنین به زودی در سطح تهران برای افزایش میزان آمادگی در برابر سیلاب‌ها مانور دورمیزی با محور وقوع سیلاب برگزار خواهد شد.
سازمان مدیریت بحران در نامه خود از مدیران شهرداری‌های پایتخت خواسته است که نسبت به شناسایی نقاط آبگیر، انهار و مسیل‌ها، بررسی لایروبی‌ها و نظارت بر پاکسازی کانال‌ها اقدام لازم را صورت دهند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =