ایرنا نوشت:محرکان اصلی تجمع‌های اصفهان شناسایی شده و نیروهای اطلاعاتی استان، مشغول تکمیل پرونده آنها و ارسال به مراجع ذی‌ربط هستند.

 حدود ١٠ روز پس از سفر جک استراو ، «رسول زرگرپور»، استاندار اصفهان، می‌گوید«این پرونده‌ها در دادگاه ویژه روحانیت و مراجع نظیر آن پیگیری می‌شود». استاندار اصفهان ادامه داد: «ما هیچ اغماضی در این زمینه نداریم».

«زرگرپور» همچنین از انتقال این پرونده به «شورای امنیت کشور» و «وزیر کشور» خبر داد و تأکید کرد: «با مقصران و خاطیان این پرونده‌ها با جدیت برخورد می‌شود».

او همچنین از نقش برخی «افراد» و «نهادها» در تجمعات غیرقانونی سخن گفت: «در جریان دو تجمع غیرقانونی در اصفهان، برخی افراد و نهادها از آن حرکت، حمایت کردند و ما از آنها می‌خواهیم رعایت قانون را سرلوحه خود قرار دهند».

او همچنین به اظهار نظر برخی از نماینده‌های مجلس درباره سفر وزیر اسبق امور خارجه انگلیس به اصفهان اشاره کرد و گفت: «اگر تعدادی از نماینده‌های ما قوانین موجود برای گردشگری را صالح نمی‌دانند، خودشان که در مرکز قانون‌گذاری هستند آنها را اصلاح کنند».

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی اصفهانی A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    اصفهان یکی از استان هایی هست که بشدت در معرض بیماری وحشتناک سالک میباشد که این بیماری چهره شهروندان را مخدوش میکند و اثر این بیماری تا پایان عمر بر چهره انان باقی می ماند لذا از مسئو لین محترم و کسانی که در این زمینه قدرت انجام کاری دارند عاجزانه تقاضا میکنم برای ریشه کنی این بیماری مهلک اقدامی شایسته انجام دهند و راه نفوذ انرا مسدود کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه های زننده ای در این شهر نباشیم