امدادرسانی به 54 نفر از افراد گرفتار سیل و آبگرفتگی در دو روز گذشته در استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از خسارت ناشی از سیل در مناطقی از این استان خبر داد و گفت: این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

مرتضی سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرآنلاین افزود: بر اثر بارش بارندگی و نزولات آسمانی در 48 ساعت گذشته مناطقی از این استان از جمله یک گروه عشایری در اراک و سه روستا در محلات دچار سیل زدگی شدند.
وی ادامه داد: بر اثر بارش های 48 ساعت گذشته یک گروه 20 نفر از عشایر که در محور اراک- توره در پشت کارخانه رنگ روناس مستقر بودند دچار سیل زدگی شدند که نیروهای امدادی به این منطقه اعزام و در بین سیل زدگان 23 تخته پتو، و کنسرو لوبیا و ماهی توزیع کردند.
سلیمی بیان کرد: هفت خانوار متشکل از 30 نفر از اهالی روستاهای محمد آباد، نخجیروان و لری جان شهرستان محلات نیز دچار سیل زدگی شدند که نیروهای امدادی نیز با سه دستگاه موتورپمپ و لجن کش به این مناطق اعزام شدند.
وی گفت: یک دستگاه خودور نیز با چهار شرنشین در پل شهرک امام خمینی شهرستان محلات گرفتار شده بودند که توسط عوامل امدادی نجات یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: در عملیات های صورت گرفته، سه تیم سیلاب این جمعیت در قالب 16 نفر نیرو حضور داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =