ایرنا نوشت: خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد: تمامی 224 سرنشین هواپیمای مسافری روسیه که در صحرای سینای مصر سقوط کرد، بر اساس آخرین گزارش انتشار یافته، کشته شده اند.

هواپیمای ایرباس 310 شرکت «کوگالیم آویا» صبح امروز (شنبه)، از شرم الشیخ مصر عازم سن پترزبورگ روسیه بود و بر اثر سقوط در شبه جزیره سینا منهدم شد. لاشه هواپیما نیز پیدا شده است. تمامی مسافران و خدمه آن جان خود را از دست دادند.

هنوز علت سقوط این هواپیما که ساعت هفت صبح از صفحه رادار ناپدید شد، مشخص نیست و مقامات امنیتی و ارتش مصر برای بررسی اوضاع به محل حادثه اعزام شده اند.

بیانیه دولت مصر/ جزئیات سقوط هواپیمای روس در وسط صحرای سینا

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الاهرام مصر، در این بیانیه آمده است که هواپیمای مسافربری روسیه ساعت 5 و 58 دقیقه بامداد امروز به وقت قاهره ، فرودگاه شرم الشیخ را به مقصد شهر سن پترزبورگ روسیه ترک کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هواپیما ساعت 6 و 20 دقیقه به وقت قاهره از صفحه رادارها محو شد وهواپیماهای نیروهای مسلح مصر لاشه هواپیما را نزدیک شهر الحسنه واقع در بخش کوهستانی استان سینا شمالی کشف کردند.

براساس این بیانیه، 45 دستگاه آمبولانس به منطقه سقوط هواپیما برای تخلیه مسافران کشته شده اعزام شد و مقرر شد زخمی های احتمالی با هماهنگی نیروهای مسلح مصر به بیمارستان های قاهره و سوئز منتقل شوند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: یک کارگروه مدیریت بحران ویژه سقوط هواپیمای روس درسینا به ریاست نخست وزیر و با حضور وزیران امور اجتماعی ، هواپیمایی ، کشور، توسعه محلی ، گردشگری و بهداشت تشکیل شده است.

هواپیمای ایرباس 310 شرکت «کوگالیم آویا» صبح امروز (شنبه)، از شرم الشیخ مصر عازم سن پترزبورگ روسیه بود و بر اثر سقوط در شبه جزیره سینا منهدم شد.

از سوی دیگر خبرگزاری ریانووستی اعلام کرد: تمامی 224 سرنشین هواپیمای مسافری روسیه که در صحرای سینای مصر سقوط کرد، بر اساس آخرین گزارش انتشار یافته، کشته شده اند.
هنوز علت سقوط این هواپیما مشخص نیست و مقامات امنیتی و ارتش مصر برای بررسی اوضاع به محل حادثه اعزام شده اند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    5 3
    داعش و اسراییل و بس