ایسنا نوشت: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه شورای مرکزی فردا (یکشنبه) این فراکسیون خبر داد.

صفر نعیمی رز، افزود: ایرادات و اشکالات نمایندگان به عملکرد صداو سیما از جمله در پوشش اخبار برجام از جمله موارد مطروحه در این جلسه خواهد بود.

عباسعلی منصوری‌آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بی‌طرفی رسانه ملی در انتخابات گفت: وقتی صداوسیما جناحی می‌شود،‌ نتیجه عکس می‌گیرد. رسانه ملی باید تمام جامعه را ببیند؛ هم به مردم بینش بدهد و هم یک دانشگاه آگاهی‌بخش باشد و بتواند دیدگاه‌های مختلف را منعکس کند. انتظار این است که صداوسیما در انتخابات هم رویه یکسان و چارچوب قاعده‌مندی را تنظیم کند و همه مشمول آن قاعده‌مندی باشند. وقتی یک قانون می‌گذارید و همه مشمول این قانون می‌شوند، نارضایتی کم‌ترین شکل خود را می‌گیرد.

منصوری آرانی عنوان کرد: مردم ما کاملا تشخیص می‌دهند که الان صداوسیما دارد حقوقشان را ضایع می‌کند، به همین دلیل مخالفت می کنند. حتما هم نتیجه عکس می‌گیرند و تا به حال، نتیجه‌ای را که خواسته‌اند نگرفته‌اند.

او ادامه داد: فرض کنید در جامعه ما 5 جریان وجود دارد، از این 5 جریان، فرض کنیم یک جریان را در تلویزیون پررنگ می‌بینند. مردم احساس می‌کنند به آن چهار جریان ظلم شده است. به همین دلیل به آنها کمک می‌کنند و رای‌هایشان را به آن جریان می‌دهند چون مردم ما ظلم‌ستیزند و همیشه طرف مظلوم هستند. اگر این احساس را بکنند شک نکنید که طرف مظلوم می‌روند. به همین خاطر اگر صدا وسیما این کار را انجام دهد ضرر می‌کند، گروه‌هایی هم که منتسب می‌کنند ضرر می‌کنند. بهترین کار این است که کارش را در یک منطق و چارچوب عادلانه جلو ببرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    1 0
    مملکت مملکت سيستم آزمون و خطاست، صدا و سيماي ميلي پايداري بخشي از اين سيستمه.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    4 0
    اين سر افراز از ضرغامي هم جانب دارانه تر عمل ميكنه واقعا باعث تاسفه
  • سعدى A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    24 1
    ببينيم بلاخره كسى ميتواندازاين رسانه ميلى لااقل بازخواستى بكندياحداقل به راه راست هدايتش بفرمايند