۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۱

شرق نوشت: حسن رسولی تأکید کرد اصولگرایان حامی دولت اگرچه ممکن است در پرونده‌های ملی با اصلاح‌طلبان همراهی داشته باشند، اما در جریان انتخابات، رقیب یکدیگر باقی می‌مانند. او البته از دیدارهای متناوب عارف و روحانی هم خبر داده و می‌گوید در این دیدارها علاوه بر موضوعات کلان کشور، درباره انتخابات هم با روحانی صحبت می‌کند. به گفته رسولی این صحبت‌ها از ناحیه این است که دولت مسئول برگزاری انتخابات است و باید شرایطی را فراهم کند که حقوق شهروندی همه شرکت‌کننده‌ها لحاظ شود.

او درباره دیدارهای آقای عارف و روحانی توضیح داد: این دیدوبازدید‌ها در تداوم همان وفاق سال ٩٢ است. روحانی امروز در رأس قوه ‌مجریه است و مسئولیت اجرای انتخابات به عهده ایشان است. عارف و هر اصلاح‌طلب دیگری انتظار دارند دولت در جایگاه مسئول برگزاری انتخابات در تعامل کارآمد با بخش‌های نظارتی، مراجع چهارگانه، قوه‌ قضائیه و رسانه ملی، فضای انتخابات را به گونه‌ای فراهم کند که نامزدهای هر دو جناح به صورت عادلانه و برابر بتواند از حقوق شهروندی استفاده کنند و در عرصه انتخابات به گونه‌ای حاضر باشند که مشارکت حداکثری مردم را به همراه داشته باشد. این اولین انتخاباتی است که دولت روحانی مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارد و اصلاح‌طلبان به جز اعمال مدیریت صحیح، هوشمندانه و عادلانه از دولت روحانی انتظار دیگری ندارند.

ديدارهاي عارف درباره مسائلی که امروز اصلی‌تر هستند، شامل رکود بی‌سابقه در حوزه اقتصاد، نرخ بی‌کاری بالا و برخی مشکلات مدیریتی در استان‌های کشور است. او به ‌عنوان فردی که پیشتاز حمایت از دولت است و در این دیدارها و نشست‌ها حضور دارد، رودررو نقدهای مشفقانه خود را با هدف کمک به دولت مطرح می‌کند. همچنین به موضوع انتخابات از حیث اینکه دولت مسئول برگزاری آن است، در این دیدارها توجه می‌کند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    1 4
    دوتاشون یکی هستن فقط لباساشون عوض شده