وقتی رحماندوست از همکارانش در کمیسیون فرهنگی شکایت می کند/دعوت وزیر اطلاعات به کمیسیون امنیت

تسنیم نوشت:سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور وزیر اطلاعات برای پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان مجلس در یکی از جلسات هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورکار جلسات این کمیسیون در هفته آینده، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، به منظور پاسخ به سؤال محسن صرامی‌فروشانی نماینده خمینی‌شهر در جلسه روز دوشنبه هفته آینده این کمیسیون حضور یابد.

وی افزود: همچنین قرار است در جلسه روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی مجلس، راه‌های مقابله با نفوذ دشمنان در شرایط پسابرجام با حضور مسؤلین ذیربط و نیز وزیر اطلاعات مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

گفتني است مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کمیسیون فرهنگی مجلس به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کرد. در متن نامه شکایت این نماینده مجلس آمده است: در تاریخ 13 مهر 94 طرح امتیازبندی ترکیبی عوامل ایثارگران که به امضای بنده (به عنوان امضای اول) و 44 نفر دیگر از نمایندگان محترم رسیده بود، به کمیسیون فرهنگی ارجاع شد و در این کمیسیون مطرح و تصویب شد. قبل از تصویب موافقان و مخالفان صحبت کردند و اولین مخالف مشکل بار مالی و نداشتن بودجه را مطرح کرد. اما در نهایت این طرح به تصویب رسید. پس از اینکه بنده جلسه را ترک کردم، این طرح به رأی‌گیری مجدد گذاشته شده و رد شده است. در حالی که طبق هیچ بند از آئین‌نامه این گونه رأی‌گیری مجدد مجاز نیست. کلیه عزیزان حاضر در آن جلسه نمایندگان مجلس، میهمانان بنیاد شهید و سایر عزیزان رفقای بنده هستند اما حقوق ایثارگران فراتر از رفیق بازی است. لطفا دستور فرمایید موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود و اینگونه با مصالح ایثارگران بازی نشود.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =