مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌لله خزعلی، رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر با حضور شخصیت‌های سیاسی ومذهبی در مسجد قبای تهران برگزار شد.

اولين چهره سياسي كه در اين مراسم حاضر شد آیت‌ا... محقق داماد بود و بعد از او حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعايي، محمدرضا صادق،آيت ا... جنتي، آيت ا... امامي كاشاني، ياسر هاشمي، حجت الاسلام والمسلمین هادی غفاري، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد حسن ابوترابي فرد، نبي حبيبي و سيد محمد حسيني‌ به اين مراسم آمدند. اینجا را ببینید.

همایش چالش های اصلاحات اجتماعی در ایران در حالی چهارشنبه شب با حضور دکتر مصطفی معین در دانشگاه شیراز برگزار شد که جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با حاشیه هایی همراه بود. اینجا را ببینید.

اقتصاد

روز چهارشنبه  یک پیامک اطلاع‌رسان برای مشتریان یک بانک خصوصی ارسال شد. اینجا را ببینید.

بعد از مدت‌ها بحث و بررسی در رابطه با تصمیم‌گیری برای ساماندهی مشکلات پیش آمده برای موسسه اعتباری میزان که در اوایل امسال انحلال آن رسما اعلام شد یک منبع آگاه اعلام کرد که امشب طی قراردادی کلیه امور مربوط به موسسه میزان به بانک صادرات واگذار شد. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

خواننده موسیقی پاپ کشورمان به دلیل تشدید عارضه کبدی و انجام چند عمل جراحی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. اینجا را ببینید.

ماه‌چهره خلیلی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش انتصاب مرضیه افخم را به عنوان سفیر ایران در کشور مالزی تبریک گفت. اینجا را ببینید.

 اجتماع

سه مرد در حالی دستگیر شدند که در روز روشن به "ایوب" در پارک تیراندازی کردند که بچه ها نیز در آن نزدیکی مشغول بازی بودند. اینجا را ببینید.

مرکز اطلاع رسانی ناجا توضیحاتی را در خصوص شلیک پلیس به سه تن از مجرمان فراری در عملیات تعقیب و گریز میان ماموران پلیس با مجرمان در تهران ارائه کرد. اینجا را ببینید.

بین الملل

حسین جابری انصاری» مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه به عنوان سخنگوی جدید و جانشین مرضیه افخم منصوب شد. اینجا را ببینید.

وزیر خارجه قطر که پیش از این طی اظهاراتی مداخله جویانه احتمال دخالت نظامی در سوریه را بعید ندانسته بود ، از موضع خود عقب نشینی کرد. اینجا را ببینید.

 ورزش

سرمربی کروات باشگاه پرسپولیس، وعده‌ای جالب به هواداران تیمش داده است. اینجا را ببینید.

یكی دو روز پس از آنكه هادی نوروزی درگذشت و استقلالی ها مثل پرسپولیس عزادار شدند، محسن بنگر در مصاحبه ای گفت كه دیگر هیچ كری خوانی با استقلالی ها ندارد. حالا و پس از گذشت حدود یك ماه از این اتفاق، دربی تهران برگزار می شود و بنگر برای این مسابقه برنامه ای ویژه دارد. اینجا را ببینید.

 دانش

کسانی که در هر عکسی که از مریخ منتشر می‌شود دنبال شکل و شمایلی آشنا می‌گردند می‌گویند این بار در عکسی که مریخ‌نورد کنجکاوی ارسال کرده یک خرس کشف کرده‌اند. اینجا را ببینید.

رانندگی در شهرها همیشه با تصادف همراه است. یک شرکت حالا خودرویی را طراحی کرده که هزینه صافکاری و نقاشی‌ تصادف‌های معمولی و مختصر را به صفر می‌رساند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

روشی جدید وان پلاس ایکس با اولویت طراحی راهی بازار شد. اینجا را ببینید.

 تبلت غول سامسونگ در ابعاد 18.4 اینچ بیش از 2.65 کیلوگرم وزن دارد. اینجا را ببینید.

طنزو کاریکاتور

معاون اجتماعی پلیس راهور: نصب کپسول آتش نشانی روی خودروهای تولید داخل اجباری است اینجا را ببینید.

خالکوبی در کمیته اخلاق. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

یک شیر باوجود درندگی خود احساسی ترین صحنه از زندگی اش رابرجا گذاشت.اینجا را ببینید.

شیخ محمد هدایتی از روحانیون نزدیک به دفتر سید محمدصادق شیرازی است که چند سالی است مدیریت شبکه های ماهواره ای وابسته به بیت صادق شیرازی را بر عهده دارد و در شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب به عنوان کارشناس دینی و مذهبی حاضر می شود. اینجا را ببینید.

 پربحث ترین خبرها

دختری که پسر موردعلاقه‌اش را به تعرض متهم کرده‌ در حالی از دادگاه برای او درخواست مجازات کرد که پسر جوان نیز شاکی را به خیانت متهم کرده ‌است.اینجا را ببینید.

خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

یک شیر باوجود درندگی خود احساسی ترین صحنه از زندگی اش رابرجا گذاشت. اینجا را ببینید.

در جریان دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال اهواز دو بازیکن استقلال اهواز دست به کار ارزشمندی زدند. پس از اذان مغرب این دو بازیکن در همان کنار نیمکت نمازشان را خواندند. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =