دومین همایش سفرا و روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در دولت یازدهم هفته آینده در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین در همایش سال جاری آخرین تحولات و موضوعات روابط خارجی با تمرکز بر شرایط جاری منطقه , آثار و ابعاد برجام ، تنظیم برنامه و فعالیت نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء توان و جایگاه اقتصادی کشور و راههای پیشبرد برنامه ها و ظرفیت سازی جدید در پرتو فرصتهای پیش روی کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
سفرا و روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیه الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت و از رهنمودهای معظم له بهره مند خواهند شد.
مراسم افتتاح رسمی همایش با بیانات جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و ارائه دیدگاهها و خط مشی های ایشان برگزار خواهد شد . حضور و سخنرانی روسای محترم قوای مقننه وقضائیه در جمع روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران و طرح نقطه نظرات و دیدگاهها , همچنین جلسات متعدد با مشارکت و سخنرانی تعدادی از مسئولین عالیرتبه سیاسی و اقتصادی کشور و تبادل نظر با سفرا و روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور حول موضوعات فوق الذکر از برنامه های همایش سال جاری می باشد.

روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور همچنین با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره ) با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می نمایند. دیدار با تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره ) و بازدید از مراکز مهم اقتصادی , صنعتی و ... کشور از دیگر برنامه های همایش سال جاری می باشد.
اضافه میکند جلسات داخلی موضوعی و منطقه ای مدیران ارشد وزارت خارجه و روسای نمایندگیها روز شنبه 9/ 8/.94 برگزار خواهد شد .

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =