مهاجم لژیونر فوتبال ایران این روزها درخشش خوبی در تیم ملی و باشگاه روستوف دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون در پیامی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد، از هواداران و دنبال کننده‌های خودش تشکر کرد.

او به این خاطر که تعداد دنبال‌کننده‌هایش به 399 هزار نفر رسیده و به 400 هزار نزدیک شده، پیشاپیش  رسیدن به این تعداد را تبریک گفت. 

به این ترتیب سردار آزمون یکی از پرهوادارترین فوتبالیست‌های ایرانی شد. او موفق شد از علی‌رضا حقیقی با 373 هزار دنبال‌کننده، فرهاد مجیدی با 368 هزار دنبال‌کننده، مهدی طارمی با 320 هزار دنبال‌کننده و حنیف عمران زاده با 242 هزار دنبال‌‌کننده عبور کند. (این افراد لزوما پردنبال کننده‌ترین فوتبالیست‌ها نیستند.)

حالا سردار آزمون یکی از نزدیک‌ترین افراد به علی کریمی و در تعقیب این مرد 475 هزار دنبال‌کننده‌ایست. او با عبور از فرهاد مجیدی از یکی از محبوب‌ترین فوتبالیست‌های ایران عبور کرده و حالا در تعقیب اسطوره قرمزها است.

سردار آزمون به عنوان یک بازیکن ملی که در هیچ یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی نکرده، طرفدارانی از هر دو تیم دارد و روند رو به رشد او باعث شده تا به این تعداد دنبال‌کننده برسد. 

جالب است که حساب باشگاه پرسپولیس 182 هزار و باشگاه استقلال 150 هزار دنبال کننده دارند، اما بازیکن‌های این‌ تیم‌ها طرفداران بیشتری به خود می‌بینند!

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    29 1
    "جالب است که حساب باشگاه پرسپولیس 182 هزار و باشگاه استقلال 150 هزار دنبال کننده دارند، اما بازیکن‌های این‌ تیم‌ها طرفداران بیشتری به خود می‌بینند" این موضوعی که شما میگی به این دلیله که صفحات باشگاه های ما رسمی نیستند و توسط افراد صرفا علاقمند اداره میشن
  • بی نام DE ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    اى كاش در فوتبال به جايي مى رسيد
  • بی نام US ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    41 4
    اولش فکر کردم تو فوتبال رکوردی زده ولی بعدش متوجه شدم صحبت از مسخره بازیه . موفق باشی .
  • rahman oghli A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    23 5
    لطف کنید این بچه ها را با تیترهایتان بزرگ نکنید که زود زمین نخورند
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    5 14
    از اونم عبور میکنه. جوونه
  • رها EU ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    18 0
    خیلی از بازیگرا یا فوتبالیستا هستن که فالووراشون زیاده ولی تعداد لایکاشون کم ....میشه گفت از تعداد لایکا نسبت به فالور میشه فهمید کی محبوب تره ...علی کریمی ،مجیدی ،طارمی ،سردار آزمون محبوبن چون فالو ورا با لایکا تقریبا همخونی داره ولی یکی مثل مهناز افشار یا بهنوش بختیاری ،محمدرضا گلزار تعداد فالورشان میلیونیه ولی تعداد لایکاشون به 60000نمیرسه ....آخه خیلیا فالوور میخرن ....
  • آهی A1 ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 2
    واقعا این سردارآزمون کیه که انقدربزرگش میکنین؟خوبه همش نوی فضای مجازیه،وگرنه این طرفدارهاروهم نداشت .به جای اینکه به تمریناتش برسه همش فیسبوک و...حقش بودکه آقای کی روش به جام جهانی نبردش.