عادل فردوسی پور که اهالی فوتبال سالهاست عادت دارند او را در برنامه 90 ببینند و از اجرا برای هر برنامه دیگری غیر از گزارش بازی های فوتبال طفره می رود ، قرار است در برنامه فوتبال 120 هم جلوی دوربین برنامه خودش باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از هفته ها وقفه در آغاز برنامه پربیننده فوتبال 120 ، این برنامه از هفته آینده روی آنتن شبکه ورزش می رود. برنامه ای که پر بیننده ترین برنامه تولیدی شبکه ورزش بود ، بار دیگر با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور قرار است فوتبال دنیا را تحلیل کند. احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما در این باره به خبرآنلاین می گوید:« به این هفته نمی رسیم اما بر اساس توافق انجام گرفته با عادل فردوسی پور ، انشالله از هفته آینده برنامه او روی آنتن می رود. بر اساس آمار بینندگان شبکه ، فوتبال 120 در زمانی که روی انتن می رفت ، پر بیننده ترین برنامه تولیدی شبکه بوده است. البته در مواقع پخش زنده مسابقات مختلف هم روزهایی داشتیم که بیینندگان مان حتی از این برنامه هم بیشتر می شد اما به طور مداوم ، بالاترین بیینده را این برنامه داشته است.»
شیعه همین طور یک خبر ویژه هم برای دوست داران این برنامه در فصل جدید ساختش دارد. درحالی که در سری قبلی ، عادل فردوسی پور تنها به عنوان تهیه کننده بود و گاهی برای بخشهای از برنامه ، نریشن می خواند ، این بار احتمالا اجرا هم خواهد داشت. مدیر شبکه ورزش در این باره می گوید:«با عادل صحبت کردم و از او خواستم تا در این سری ، یک آیتم ویژه با اجرای خودش هم داشته باشد که حضورش را در برنامه داشته باشیم.»
پیش از این و در زمان مدیریت پیشین ، فعالیت همزمان مجریان تلویزیونی در دو شبکه ممنوع بود اما شاید با تغییرات انجام گرفته ، شیعه که از مدیران قبلی شبکه 3 است بتواند مجوز لازم برای این کار را بگیرد.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =