انتخاب نوشت: حجت الاسلام علم الهدی گفت: این را بدانید که آمریکا هیچ وقت جاسوس وارد این کشور نمی کند چرا که مچ او را می گیرند و مانند قضیه جیسون رضاییان می شود که حاضرند چند نفر بدهند اما او را پس بگیرند اما مسؤولان امنیتی و قضایی ما راضی نمی شوند.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: راه مزدور گیری دشمن از مجلس است چرا که وقتی نماینده ای به مجلس می آید در ریل نظام افتاده و از همان افراد وزیر و سفیر به وجود می آید؛ این افراد نه نماز نخوان هستند و نه فاسق، اما زمینه جذب شان زاویه دار بودن آن ها با رهبری است چرا که نقطه شاخص عداوت آمریکا رهبری بوده و هرکه با ایشان زاویه دارد بهترین نیرو برای مزدوری است.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در دیدار با مسؤولان بسیج دانشجویی، اعضای بسیج اساتید و مسؤولان نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های مشهد، منفذ نفوذ دشمن را عناصر و انسان های زاویه دار با ولایت معرفی کرد و گفت: این را بدانید که آمریکا هیچ وقت جاسوس وارد این کشور نمی کند چرا که مچ او را می گیرند و مانند قضیه جیسون رضاییان می شود که حاضرند چند نفر بدهند اما او را پس بگیرند اما مسؤولان امنیتی و قضایی ما راضی نمی شوند.

امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: در تاریخ به ما نشان داده اند که تمام جاسوس گیری و مزدور گیری انگلیس از مجلس شورای ملی بوده؛ نه این که مزدور را وارد مجلس کنند بلکه از مجلسی ها برای خود مزدور می گرفتند؛ نمونه آن وثوق الدوله است که پس از نمایندگی مجلس نخست وزیر احمدشاه شد و قرار داد 1919 را بدون آوردن به مجلس پذیرفته و اجرا کرد؛ قراردادی که رسما تصریح می کرد چون ما کشوری عقب افتاده و فاقد تجهیزات علمی هستیم، باید وابسته به قدرتی شویم و چون قدرتی بزرگتر از بریتانیا وجود ندارد، در تمام مسائل سیاسی و امنیتی و ... وابسته به انگلیس شویم.

علم الهدی تصریح کرد: راه مزدور گیری دشمن از مجلس است چرا که وقتی نماینده ای به مجلس می آید در ریل نظام افتاده و از همان افراد وزیر و سفیر به وجود می آید؛ این افراد نه نماز نخوان هستند و نه فاسق، اما زمینه جذب شان زاویه دار بودن آن ها با رهبری است چرا که نقطه شاخص عداوت آمریکا رهبری بوده و هرکه با ایشان زاویه دارد بهترین نیرو برای مزدوری است.

وی در پایان تأکید کرد: در این انتخابات به جای این که به جان هم بیفتیم و سر لیست ها بحث کنیم، باید تلاش کنیم آدم زاویه دار با رهبری به مجلس نرود؛ سمت جریان ها نرویم که دانشگاه فضای درگیری جریان ها شود بلکه باید پایداری کنید که فرد زاویه دار با رهبری وارد نشود.

1727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    4 0
    اینرا نفرمودند که برای آنها جاسوس اگر بین اصلاح طلبان باشد که دستشان از همه جا کوتاه است بهتر است یا بین تندروهای دوآتشه که به اطلاعات هم دسترسی دارند؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    4 0
    چون اونا برای شهرونداشون ارزش قائلن. ولی برای ما ایرانیهای خارج از کشور که مهم نیستن.