جلسه امروز نائب رئیس مجلس با وزیر اطلاعات/ابوترابی فرد: وزیر مشکلی برای پاسخ گویی به نمایندگان ندارد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نگاه وزارت اطلاعات بر این است که در راستای افزایش اقتدار و تامین امنیت ملت ایران اقدامات قاطعی صورت گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از نمایندگان منتسب به جبهه پایداری در جلسه علنی امروز مجلس در بخشی از تذکر آئین نامه ای به انصراف از سوال خود به همراه 4 تن از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات اشاره کرد و خطاب به ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس گفت: قرار بود هفته آینده این سوال در دستور کار قرار گیرد اما طی جلسه‌ای که امروز شما به همراه وزیر اطلاعات داشتید، وزیر اطلاعات دغدغه نمایندگان را پذیرفتند و قرار است اقدام به اصلاح صورت گیرد لذا ما از سوال خود انصراف دادیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اظهارات، افزود: ‌صبح امروز نشستی با وزیر اطلاعات برگزار شد که وی عنوان کرد اگر نظر نمایندگان بر طرح سوال باشد مانعی ندارد.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد:‌ نمایندگان در این نشست دغدغه خود را مطرح کردند و با توجه به اینکه وزارت اطلاعات نیز نگاهشان بر این است که در راستای افزایش اقتدار و تامین امنیت ملت ایران اقدامات قاطعی صورت گیرد، لذا نگاه نمایندگان با استقبال مواجه شد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =