پس از آنکه برخی نمایندگان دلواپس از جمله علیرضا زاکانی جلسه سه گانه لاریجانی شمخانی و حجازی برای بررسی طرح برجامی مجلس را تکذیب کردند، رئیس مجلس به اظهارات آنان پاسخ داد.

علي لاريجاني در نطق امروز صبح خود بار ديگر از نامه رهبري به رئيس جمهور در مورد اجراي برجام تشکر کرد و از عنايت ايشان به مصوبه مجلس تقدير کرد. اینجا را ببینید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به استفاده آمریکا از گروهک‌های تروریستی و تکفیری گفت: نزدیک ترین تهدید برای ما این گروهک‌های تروریستی و تکفیری است. اینجا را ببینید.

 اقتصاد

تمامی سیاست‌های اعتباری بانک مرکزی در رابطه با اجرایی شدن بسته رونق اقتصادی از نیمه دوم آبان‌ماه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود. اینجا را ببینید.

خالفت‌ها با تسهیلات خرید خودرو در حالی این روزها به اوج رسیده که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، این تسهیلات در مقایسه با گذشته شرایط بهتر و سهل تری را برای خرید خودرو فراهم کرده است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

از نخست سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمد رضا ورزی قرار است از نیمه‌‌ی دوم آبان روی آنتن شبکه‌ی یک سیما برود. اینجا را ببینید.

 نیکی کریمی به عنوان یکی از اعضای جشنواره فیلم وایادولید در اسپانیا به سر می‌برد. اینجا را ببینید.

اجتماع

روزنامه فرهیختگان نوشت: 10 نفر که سه نفرشان هم مسلح بوده‌اند بار دیگر جنایت خمینی‌شهر اصفهان را در قزوین و در مورد دختران جوان در یک جنگل تکرار کردند. اینجا را ببینید.

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، میزان اسیدهای چرب ترانس را پرمخاطره ترین عامل نگران کننده در روغن های خوراکی دانست. اینجا را ببینید.

بین الملل

 آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی به جزئیاتی در رابطه با برنامه هسته ای ایران و تاریخچه فنی و حقوقی این پرونده اشاره کرده است. اینجا را ببینید.

ژان کرتین نخست وزیر اسبق کانادا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی.تی.وی.نیوز، گفت:کانادا باید سفارت خود را در تهران بازگشایی کند اینجا را ببینید.

ورزش

حسین فرکی و فیروز کریمی در صف عزاداران حسینی ، مثل هرسال ، روز عاشورا و هیاتی در گلشهر کرج. اینجا را ببینید.

قوچان نژاد و کریم انصاری فرد دو مهاجم تیم ملی در لیست بعدی ایران حضور دارند. اینجا را ببینید.

 دانش

دانشمندان دانشگاه نیویورک هشدار داده‌اند که ممکن است زمین در معرض خطر جدی بارانی از دنباله‌دارهایی باشد که از سوی خورشید به سمت سیاره ما پرتاب می‌شوند. اینجا را ببینید.

زمانی که در سال ۲۰۱۳ ایلان ماسک بنیانگذار شرکت‌هایی همچون تسلا موتورز، پی‌پل، و اسپیس‌اکس طرح هایپرلوپ را مطرح کرد خیلی‌ها آن را خیال‌پردازی تصور کردند. حالا اما قرار است طی چند هفته آینده ساخت مسیر آزمایش اولین هایپرلوپ در کالیفرنیا آغاز شود. اینجا را ببینید.

 فناوری اطلاعات

فروشگاه مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک بالاخره افتتاح شد. اینجا را ببینید.

پیش‌فروش بلک‌بری پریو، گوشی اندرویدی جدید کمپانی‌ای که یک روز امن‌ترین گوشی‌ها را ساخته به قیمت 799 یورو در اروپا آغاز شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

 ناسا اعلام کرد: انسان تا سال 2030 مالک مریخ می شود.اینجا را ببینید.

 طرح کاهش آلودگی تهران در انتظار آمادگی پلیس. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

انتشار تصاویر زیر در فضای مجازی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. اینجا را ببینید.

حضور متفاوت یزید در تعزیه را اینجا ببینید. 

پربحث ترین خبرها

نذر کردن به عنوان یک عمل مستحب کارکردهای مادی و معنوی متعددی در زندگی ما دارد. اینجا را ببینید.

گروهی از دلواپسان، در اعتراض به حضور جک استراو در ایران، عصر امروز در مقابل هتل عباسی اصفهان، تجمع کردند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

زیگمار گابریل" قائم مقام صدراعظم آلمان، رهبر حزب سوسیال دموکرات و وزیر اقتصاد این کشور در آستانۀ روزعاشورا مطلب مهمی را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

 روزنامه فرهیختگان نوشت: 10 نفر که سه نفرشان هم مسلح بوده‌اند بار دیگر جنایت خمینی‌شهر اصفهان را در قزوین و در مورد دختران جوان در یک جنگل تکرار کردند. اینجا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =