عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس می گوید که باید بساط تندروی ها یک جایی برای همیشه جمع شود و دستگاههای امنیتی و نظارتی با آن ها برخورد کنند.

عبدالله احمدی: بهروز نعمتی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص اقدامات اخیر دلواپسان و گروههای تندرو مخالف دولت دراهانت به مسئولان نظام و این که هدف آن ها از این اقدامات چیست، خاطرنشان کرد: این مجموعه بیشتر در ایامی که بحث مذاکرات و حضور آقای جلیلی در کمیسیون برجام  مطرح بود نیز بیشتر به دنبال این مسئله بودند و تمام تلاش شان این بود که هر طور شده است در قدرت باقی بمانند.

می خواهند خود را در قدرت نگه دارند

وی افزود: آن ها با جمع کردن افراد در ورودی های مجلس و توهین به بعضی از نمایندگان ،یادگار امام (ره) رئیس جمهور و رئیس مجلس، با این مسائل بیشتر دنبال این هستند که با اقتدار کاذبی که فکر می کنند، دارند، خود را در عرصه قدرت نگه دارند و به نظر می رسد که هدف نهایی آن ها، همین مسئله باشد.

از اقدامات افراطیون متاثرم

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: بنده واقعا از اظهارتی که طی این چند وقت از افراطیون دیده و شنیده، بسیار متاسف و متاثرم که چرا باید افرادی که خودشان را انسان های متشرع و دین دارتر از دیگران می دانند، به هر ابزاری برای تهمت زدن،ناسزا و بد و بیراه گفتن و تخریب و تهدید متوسل شوند در حالیکه این مسئله نه از نظر قانونی و نه از نظر شرعی قابل قبول است.

باید روز قیامت جوابگو باشیم

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود: اینکه انسانی به خودش اجازه دهد به کسی توهین و بی حرمتی کند و به برچسب بزند این ها مسائلی است که قطعا برای هر فردی قابل هضم نیست و حداقل فهم این موضوع برای ما که فکر می کنیم باید نسبت به این رفتارها در روز قیامت جوابگو باشیم، بسیار سنگین است.

بیشترین هدف دلواپسان انتخاباتی است

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هدف تندروها از این رفتار انتخاباتی است؟ تصریح کرد: بله بیشتر اهداف آن ها انتخاباتی است چراکه کسی که بخواهد در عرصه قدرت بماند، قطعا یکی از راه‌های ماندن در قدرت این است که در انتخابات آینده حضور داشته باشد.

باید پیام رهبری درباره برجام فصل الخطاب باشد

نعمتی با بیان اینکه در راس هرم مدیریتی کشور ولی فقیه حضور دارد، افزود:مقام معظم رهبری از نظر مدیریتی و مرجعیت، واقعا فردی بی مانند است که خودشان هم رئیس جمهور بوده و هم سال ها مسائل نظام را پیش برده اند، از این رو، زمانی که ایشان پیامی را در باره برجام صادر کردند و آن را در قالب نامه ای نوشته و به رئیس جمهور ابلاغ فرمودند، بنابراین این  پیام  باید برای همه فصل الخطاب باشد به این معنا که هم برای کسی که ممکن است خدای ناکرده کمی سست باشد و هم برای کسانی که فکر می کنند بسیار محکم هستند.

هشدار به دلواپسان: به سرنوشت گروه فرقان را دچار نشوید!

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: من می خواهم بگویم که نکند ما از آن طرف بام بیفتیم، بالاخره گروه فرقانی که اویل انقلاب وجود داشت، گروهی بود که به لحاظ اعتقادی و مسائل دینی و مذهبی  نیروهای بسیار محکمی بودند اما دیدیم که چگونه سقوط کردند، نکند امروز این دوستان نیز با عملکرد ناصحیح شان از آن طرف بام بیفتند.

باید بساط  تندروی ها برای همیشه جمع شود

نعمتی افزود: این ها مسائلی است که واقعا باید خیلی مراقب بود و خیلی از این  مسائل را با دقت پیگیری کرد. من فکر می کنم که این موضوع، موضوعی است که باید بساط آن یک جایی برای همیشه جمع بشود و راه جمع کردن این قضیه  نیز این است که مسئولان نظارتی مخصوصا قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و حفاظت سپاه پاسداران باید با این افراد برخورد کند؛ بالاخره بعضی از افراد ممکن است خودشان را منتسب به نهادهای امنیتی مختلف کنند و به نظر می رسد که این برخورد باید صورت بگیرد.

اگر به اهانت ها ادامه دهند، سنگ روی سنگ بند نمی شود

وی ادامه داد: اگر این رویه ادامه داشته باشد و تندروها بخواهند به کار خود ادامه دهند، باید شاهد این اتفاق باشیم که مثلا امروز نوبت رئیس مجلس است، فردا نوبت رئیس قوه قضائیه است و روز دیگر نوبت بزرگ دیگری است و اگر قرار باشد یک سری افراد از راه برسند و بخواهند به بزرگان این نظام توهین کنند، تهمت بزنند و ناسزا بگویند واقعا دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود، بنابراین وظیفه دستگاه قضایی است که با این مسئله برخورد کند.

قوه قضائیه ورود کند

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس یادآور شد: من معتقدم اگر با عاملان حادثه ای که در قم برای آقای لاریجانی اتفاق افتاد برخورد می شد، قطعا امروز کار به اینجا نمی رسید و  اگر با اتفاقاتی که در حرم حضرت امام (ره) اتفاق افتاد برخورد می شد، قطعا امروز شاهد تکرار آن به نحو دیگری نبودیم بنابراین قوه قضائیه باید به صورت جدی با این موضوع برخورد کند.

هتاکان، متخلف سیاسی هستند

این نماینده مجلس با تاکید براینکه دستگاه‌های نظارتی باید در قبال این افراد وظیفه خود را انجام دهند، گفت: به عنوان مثال قوه قضائیه در حال حاضر با هر فردی که تخلف اقتصادی می کند و فساد مالی دارد، برخورد می کند در حالی که واقعا این تندروی ها و هتاکی ها نیز تخلف سیاسی  محسوب می شود  و قوه قضائیه، شورای نگهبان و دستگاههای نظارتی باید با آن برخورد کنند.

دولتی ها و مجلسی ها سنگ صبور باشند

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس همچنین در پاسخ به این سئوال که برخود دولت و مجلس دربرابر دلواپسان چه باید باشد، تاکید کرد: البته به نظر می رسد که دولت و مجلس به عنوان دو قوه تاثیرگذار نظام، باید در این فضیه به عنوان سنگ صبور باشند و ناسزاها را بشنوند و بی تقوایی ها را ببینند  اما واقعیت این است که تا یک حدی توان این وضعیت را تحمل کرد و بعد از آن، دستگاه‌های نظارتی باید با هتاکان برخورد کنند.

  27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    5 1
    قرن 21است چراکارهای معمولی درنظام های مبتنی برحکومت سالم وصالح رابه دیدارقیامت حواله میکنید
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    8 0
    احسنت
  • sadeghi A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    7 0
    آفرين
  • davod A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    6 0
    ahsant
  • اطع IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    8 0
    بارک الله مردانه وارد شدی حقیقت انقلاب و نیروهایش این است به شما تبریک میگم
  • عبدالله IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    2 25
    اقای بهروز نعمتی مقاسیه دلواپسان برجام با گروه فرقان تهمتی نا بخشودنی است که باید در پیشگاه خداوند جواب بدهی خیلی برای جنابعالی متاسفم که نماینده مجلس هستی
  • hasan A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    13 1
    اتفاقا گروه فرقان هم فكر ميكردند خيلي متدينند و بالاخره ديديم غلو در دين و افراط به جايي نخواهد رسيد با نعمتي موافقم