دروازه بان سال های گذشته تیم ملی ایران این روزها از طریق اینستاگرام با هوادارانش ارتباط برقرار می کند.

زاوش محمدی_خبرآنلاین؛ احمدرضا عابدزاده را می توان یکی از محبوب ترین فوتبالیست های ایران دانست.او بارها در نظر سنجی های مختلف به عنوان محبوب ترین فوتبالیست انتخاب شد. محبوبیت عابدزاده را می توان زمان فهمید که او در سال 80 بیمار شد و همه ایران نگران وضعیت او بودند. کمتر کسی پیدا می شود که سیو یک دست و پشت های او در بازی با استرالیا را فراموش کرده باشد. عابدزاده به یک صخره و کوه تبدیل شده بود. او کوهی بود برای مردمی که دلخوشی شان صعود به جام جهانی بود. عابدزاده بعد از بیماری اش کمی تغییر کرد. او به علت مشکل مغزی پیش آمده نسبت به قبل عصبی تر شد. افرادی که در این سال ها عابدزاده را از نزدیک دیده باشند می دانند که او زیاد اهل جوش خوردن با مردم نیست و کم حوصله شده. عابدزاده این روزها در اینستاگرامش فعالیت می کند. او خودش مدیریت صفحه مجازی اش را بر عهده دارد و این طور می تواند عواطف و احساساتش را با مردم در میان بگذارد. عابدزاده همواره نشان داده در بروز احساساتش مشکل داشته و این در پست های اینستاگرامش هم مشخص است. عابدزاده بعد از در گذشت هادی نوروزی عکسی از او در صفحه خودش منتشر کرد و زیر عکس نوشت: « خداوند به خانوادش صبر دهد.»

عابدزاده همواره رابطه خوبی با هم بازی های قدیمش دارد و عکس و فیلم هایی از دوران حضورش در تیم ملی و پرسپولیس منتشر می کند.


عابدزاده این روزها با اینستاگرامش سرگرم است. او که عموما اهل مصاحبه نیست، حرف هایش را در قالب پست های ایسنتاگرامی می زند. او روزانه چند عکسی در اینستاگرامش منتشر می کند و به نظر می رسد هیجان زیادی نسبت به صفحه مجازی اش دارد.

او همچنین عکسی از پخت غذای نذری در روز عاشورا منتشر کرد.عابدزاده همواره در مراسمات مذهبی شرکت می کند.

عابدزاده همواره درد زانویش را عامل بازنشستگی زود هنگامش می داند.او پنج بار زانویش را به دست جراحان سپرده و هر بار مقداری از زانویش را خارج کرده اند.او عکسی بعد از آخرین عملش در اینستاگرام منتشر کرد.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =