امیر قلعه نویی در گفت و گویی با روزنامه گل ، انتحاری به منتقدانش تاخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ بچه های روزنامه گل در حاشیه مراسم عزاداری عاشورا در هیات امیر قلعه نویی ، مربی پیشین استقلال را سر حرف کشیدند و او بعد از چندماه سکوت و درحالی که تازه چند روز است از سفر اوکراین برگشته، به همه انهایی که معمولا خطاب انتقاداتش هستند ، تاخته. طبق معمول 4 یا 5 سال گذشته ، هدف اول او عادل فردوسی پور است که چند ماه قبل حتی شکایتی را هم علیه اش در دادسرای مطبوعات طرح کرده بود اما منصرف شد. او باز گفته عادل 10 سال است که با برنامه اش ، فوتبال ایران را نابود کرده است. در 3 سال گذشته این جمله را قلعه نویی بارها و بارها تکرار کرده است اما همین چند هفته قبل و در یکی از شب های پایانی برنامه خندوانه ، عادل فردوسی پور این محبوبیت فراتر از انتظارش را دوباره به رخ کشید و برنامه ای که او مهمانش بود ، به پربیننده ترین برنامه تلویزیون در آن شب و شاید کل امسال تبدیل شد. تازه از شبکه ای که بینندگان کمتری دارد.
فردوسی پور به رغم انتقادات بی پایان قلعه نویی ، با وجود همه انتقادهایی که از برنامه اش می شود ، همچنان محبوب ترین مجری سیماست. متهم ردیف دوم ف جواد نکونام است. او که یک سالی می شود با قلعه نویی در جدال است و کارشان به دادگاه کشیده است. قلعه نویی گفته این پرونده را تا ته خط ادامه می دهد. این گفته اش پاسخی است به درخواست مجید جلالی برای بازی کردن نقش میانجی در آن پرونده. او البته در میان حرف هایش ، آرش برهانی را هم بی نصیب نگذاشته است . برهانی که در روز دادگاه از سوی وکیل نکونام به عنوان شاهد به دادگاه معرفی شده بود اما با طولانی شدن مسیر دادرسی ، نتوانست در جایگاه شهود قرار بگیرد. حالا قلعه نویی درباره اینکه برهانی گفته بود رفته و می خواسته قلعه نویی را با نکونام آشتی دهد ، گفته است:«اگر قرارش بر آشتی دادن بود چرا به دادگاه رفت تا به نفع طرف مقابل شهادت دهد.»
طعنه به کروش و البته به پیش کشیدن ماجراهای اردوی استقلال در شب بازی 6 تایی ها و اینکه هنوز خیلی ها می گویند حجازی دیر به اردو آمد تا روز بعدش روی نیمکت باشد هم از طعنه های در سایه این مصاحبه است.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =