ستاره محبوب فوتبال ایتالیا به عنوان سرمربی تیم النصر عربستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كاناوارو كه با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 قهرمان شد، قراردادی 8 ماهه با النصر عربستان بست و سرمربیگری این تیم را رسما برعهده گرفت.
کاناوارو در تاریخ 5 نوامبر 2014 به عنوان جانشین مارچلو لیپی سرمربی تیم گوانژو چین شد. در 4 ژوئن 2015 اما اعلام شد که کاناوارو دیگر قصد مربی‌گری در لیگ چین را ندارد و تیم چینی هم لوییز فیلیپه اسکولاری را به عنوان مربی جدید خود معرفی کرد. مردی که سال گذشته پیشنهاد دستیاری آنچلوتی را قبول نکرده بود، حالا جانشین خورخه داسیلوای ارووگوئه‌ای شده است. کاناوارو که بسیاری از اهالی فوتبال او را خوش تیپ ترین برنده تاریخ توپ طلا می دانند و تنها مدافع میانی دنیاست که بهترین بازیکن فوتبال جهان شده ، همین چند وقت قبل برای یک بازی خیرخواهانه به ایران آمد و برابر تیم ستاره های ایران در ورزشگاه آزادی به میدان رفت. او که پیشتر هم در زمان بازی در النصر به اصفهان آمده بود در اینستاگرامش حسابی از ایران تعریف کرد. حالا کاناوارو هدایت یکی از سخت ترین تیم های دنیا را بر عهده گرفته ، تیمی که در کمتر از 4 هفته مردی را اخراج کرده که سال قبل آنها را قهرمان لیگ کرده بود و در فصل جدید هم تنها یک باخت دارد . اینکه این مربی که برای کماندوهای عربستانی زیاد هم آب خورده می تواند در تیمی مربیگری کند که فشار کاری اش خیلی سخت تر از لیگ چین خواهد بود ، پرسشی است که بزودی جوابش مشخص می شود.

داسیلوا با وجود این که فصل گذشته موفق شد النصر را قهرمان عربستان کند، اما نتایج ضعیف این فصل و حذف از لیگ قهرمانان باعث شده تا جای خود را به رقیب جوانش؛ فابیو کاناوارو بدهد. النصر در حال حاضر با یک برد، دو مساوی و یک شکست، در رده هفتم جدول 14 تیمی عربستان جای دارد. النصر عربستان همان تیم معروفی‌است که طارمی با زدن پنالتی چیپ به آن‌ها تبدیل به قهرمان طرفداران پرسپولیس شد. به احتمال فراوان، در فصل آینده لیگ قهرمانان یک بار دیگر شاهد حضور یک فرد معروف فوتبالی در ایران هستیم. النصر به عنوان قهرمان عربستان یکی از سهمیه‌های قطعی این کشور در لیگ قهرمانان است و اگر نفت موفق به صعود مرحله گروهی لیگ قهرمانان بشود، به طور حتم النصر با یک تیم ایرانی هم‌گروه خواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    30 6
    به عنوان یه استقلالی اون موقع از حرکت طارمی لذت بردم. عاشقتم طارمی
    • عشق است♥ استقلال ♥ A1 ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
      1 6
      جوگیر