مجتبی جباری که موفق شده بود با گلزنی در هفته گذشته تیمش را از شکست نجات دهد، امشب(جمعه) هم برای الاهلی گلزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت های لیگ قطر تیم الاهلی موفق شد تیم القطر را با سه گل شکست دهد. در این بازی جباری گل اول تیمش را در دقیقه 52 به ثمر رساند تا دیگر بازیکنان هم پایشان به گلزنی باز شود. مشعل عبدالله و الکواری هم در دقایق 82 و 84 برای الاهلی گلزنی کردند. پژمان منتظری هم در این دیدار در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت. الاهلی با این برد به رده هشتم جدول صعود کرد و 8 امتیازی شد.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    6 16
    بی اهمیت ترین و بی لیاقت ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران. نباید به کسی که به تیم ملی کشورش پشت کرده به هیچ صورتی توجه کرد. شاید درسی بشود برای جوانان. واقعا باید از کی روش تشکر کرد تا روی آدم های خودخواه و بی ارزشی مثل جباری٬ رحمتی و عقیلی را برای همیشه کم کرد. ای کاش برخی از مربیان حال فوتبال ایران از این رفتار کی روش درس می گرفتند و منت بازیکنان های پر حاشیه و بی کیفیت خود را نمی کشیدند.
  • ایمان عطائی A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    7 2
    همانوقت که در استقلال هم بود میگفتند بی اخلاق هست بیخود میگفتند.خیلی هم باخلاق هست بهترین پلی میکر دو دهه اخیر ایران بوده بد گفته که اقا جان پولم را بدید براتون بازی کنم.راست گفته این کجایش بی اخلاقی هست.من ازش خیلی خوشم میاد راستش.ادم حسابی هست.از تیم ملی هم حتما یک چیزهایی دیده که رفت چیزهایی که ما تازه داریم کمی می فهمیم
  • بی نام A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    2 4
    ايمان عزيز، آدم درست حسابى به قول شما بايد رفتار درست حسابى هم داشته باشد. متاسفانه جبارى، رحمتى، عقيلى، كريمى، عابد زاده، عزيزى، دايى و ... بارها و بارها رفتار هايى از خود نشان داده اند كه كار آدم حسابى به شمار نمى آيد. شما چه خوشتان بيايد يا نيايد واقعيت تغييرى نمى كند.