تکرار چندباره سخنان زاکانی در تلویزیون

اگرچه با ارائه گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام به مجلس، کار این کمیسیون پایان یافته است اما همچنان زاکانی به عنوان رئیس این کمیسیون به تلویزیون دعوت می شود.

به گزارش خبرآنلاين، اين نماينده تهران در طول بررسي برجام در کميسيون تحت نظارتش دست کم چهار بار مهمان بخش هاي خبري مختلف صداوسيما بود. حضور وي در اين برنامه ها چه به لحاظ انتقاداتي که به برجام وارد مي کرد و چه به لحاظ مخالفتش با حضور نماينده دولت -بعيدي نژاد- همواره حاشيه ساز شد.

او که شب گذشته مهمان برنامه گفت و گوي ويژه خبري بود، تاييد برجام در کميسيون ويژه را «مشروط» خواند و بار ديگر با تکرار مواضع پيشينش مبني بر اينکه برجام منجر به لغو تحريم ها نمي شود، مدعي شد که تمهيدي براي نقض تعهدات آمريکا در قبال عدم لغو تمهيدها انديشيده نشده است. زاکاني درباره اینکه آیا نامه کتبی رئیس جمهور آمریکا تضمین کافی برای اجرای برجام است گفت: یکی از اشکالاتی که وجود دارد این است که ما یک امر قطعی را گرفتیم و نمی خواهیم راجع به آینده هیچ تمهیدی را داشته باشیم.

بخش تکراري ديگر سخنان اين نماينده تهران، اظهاراتش درباره پنج سند درباره برجام بود. شامل «برجام و قطع نامه شورای امنیت، برنامه غنی سازی دراز مدت، حل مسائل ایران و آژانس و سند بین صالحی و مونیز راجع به شیب توسعه هسته ای». او از موضع رئيس کميسيون ويژه بررسي برجام بارها عنوان کرده که دو سند اول به او ارائه شده، سند سوم هنوز تدوين نشده و دو سند ديگر ارائه نشده است. اين در حالي است که بنا بر توضيحات تيم مذاکره کننده هسته اي سند چهارم محرمانه بوده و سند پنجم نيز به گفته صالحي اصلا وجود ندارد!

اهم سخنان وي از اين قرار است:

** حق نداریم برای امروز مطالبی را بیان کنیم که خلاف سند برجام باشد. باید با برخورد کارشناسانه خود مانع از برخورد سیاسی شویم. حق نداریم برای آیندگان تصمیم نادرستی بگیریم.

** فصل الخطاب رهبر نقطه پایانی بر همه گمانه زنی ها باید باشد. حق بدبینی افراطی و خوش بینی افراطی نداریم . رهبر معظم انقلاب افقی را فرا روی ایران اسلامی گذاشته اند که می تواند جهش و آورده اساسی داشته باشد.

** متاسفانه برخی از مسئولین اطلاعات درستی از سند برجام ندارند. اين سند  تودرتو و لایه به لایه است. 

 **{ با اشاره به شش قطع نامه شورای امنیت} وقتی به ماده 12 قطع نامه مراجعه می کنیم می بینیم تحریم ها تجمیع شده اند و آن را به عنوان عامل فشار نگه داشتند لذا باید اذعان داشت که این تحریم ها آماده بازگشت پذیری است.

 ** 15 ایالت آمریکا اعلام کرده اند که دست از تحریم برنمی دارند. اتحادیه اروپا می توانست تحریم ها را لغو کند اما این کار را نکرده و حتی سخت تر از آمریکا برخورد کرده است. آمریکا از همان روز نهایی شدن با تهدیدات خود آن را نقض کرده است لذا حتما باید تضمین کتبی از آمریکا و اروپا برای لغو تحریم ها گرفته شود.

**{با اشاره به نامه رهبری در خصوص اجرای هوشمندانه برجام توسط دولت} در نامه رهبری صحبت از ابهامات و نقایص ساختاری برجام شده لذا ما حق نداریم هم اکنون که این فصل الخطاب از سوی رهبری داده شده کم کاری داشته باشیم.  اگر به نامه رهبری توجه شود برای آینده راهگشا خواهد بود و اگر توجه نشود این جفا به ملت است که هدایت گری در خصوص آینده صورت گرفته امروز مسئولین بخواهند نسبت به آن بی توجه باشند لذا دولت و مجلس باید دست به دست هم دهند و در مسیر اجرا همکاری کنند ضمن اینکه دستور کتبی لغو تحریم ها باید از طرف مقابل اخذ شود.

 **آمریکا از قبل برجام را نقض کرده چرا که در برجام آمده باید دولت های اطراف مذاکره کننده برجام دقت کنند در حوزه گفتاری تصمیم گیری انتقال مفاهیم و بیان مختلف به جامعه جهانی رعایت حال محتوای برجام را داشته باشند و حق ندارند تحریم کنند اما آمریکا از همان روز که برجام نهایی شد تهدیدات خود را شروع کرد لذا آمریکا از همان روز برجام را نقض کرده است.

** آن ها ساختار تحریم را در برجام حفظ کردند لذا مقام معظم رهبری نیز در نامه ای که به دولت داده اند فرمودند که با شروطی مصوبه شورای عالی امنیت ملی قابل اجرا است.

**{درباره توصیه رهبری مبنی بر تشکیل هیئت ویژه در شورای عالی امنیت ملی برای رصد عملیاتی شدن برجام} تیم اين کار باید تیم حاذقی باشد که اولا به دشمن امید نداشته باشد و دشمن را به دشمنی بشناسد و دشمنی آمریکا را باورداشته باشد ضمن اینکه باید با مسائل به صورت کارشناسی و حقوقی برخورد کند. این هیئت باید نسبت به جوانب کار، ریزکاری های برجام و اسناد پیوست آن وقوف پیدا کند و دقیقا نظارت پیدا کند به این که در مقابل تعهدات ما آیا تعهدات آنها اجرا می شود یا خیر. هم چنین این هیئت باید دقت کند که ماحصل این مواجهه کارشناسی دقیق و بدون خوش بینی به دشمن احقاق حقوقی طبیعی ملت ایران را در برداشته باشد.

** در این مقطع کسانی که منتقد و چه کسانی که تایید کننده برجام هستند باید کمک کنند برجام مطابق با 28 ویژگی که مطالبه شده عملیاتی شد و تفسیرها و توجیح های شخصی دست بردارند و در مسیر اجرا نظارت منصفانه داشته باشند. 

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    رسانه میلی
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    زاکانیه دیگه چکارش میشه کرد
    • عباث A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      141 4
      برای دوره بعد بفرستیم اش خونه اش
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    صدا و سیما دیگه شورش رو در آورده
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    بلعخره نفهمیدیم تلوزیون این وسط وابسته به کدام نظام است ؟جمهوری اسلامی یا جمهوریها یا سلاطین دیگر مگر میشود اینهمه بد گویی در خصوص مزاکرات و نتایج این مذاکرات صورت بگیرد انهم با نام چهره های انقلابی با توجه باینکه رهبری نظام پشت هم فرد فرد اعضای مذاکره کننده را با تعابیر بسیار والا حمایت نمودند و در نهایت با اعلام نظریات خود برجام را پذیرفتند امثال ذاکانی چه کاره این کشور هستند انها چند درصد افکار عمومی را نمایندگی میکنند ایا انطرف دیگر افکار عمومی حق اظهار نظر حتی برای کلمه ای در تلوزیون ندارند .خداوند به مردم ما صبر عنایت کند
    • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      6 45
      بالاخره
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    عملکرد رسانه میلی واقعا شرم آوره
    • بی نام RU ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      92 3
      مگه این رسانه ملیه؟ پس چطوری اکثرمردم ایران مخالفشن . البته اونهایی هم که موافقش هستن، همشون به جایی وصلن و براشون سود داره وگرنه قلبی نیست ارادتشون
    • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      35 1
      صدا وسیمای زاکانی و بذرباش و سایر شرکا
    • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
      0 2
      مگه همین رسانه بقول شما میلی عراقچی رو نیاورد تنها حرف زد و فقط برداشت اشتباه به خورد ملت داد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    ایشان خوب تریبون داره و بعد باز هم می گویند صدای ما به کسی نمی رسه. این آقا بابت نسبتهای ناروای خود به دکتر لاریجانی و آقای شمخانی عذرخواهی کرد که باز می آورندش در تلویزیون؟ اینها برداشتهای نادرست شما است از برجام و خواهید دید تمام نحریم ها لغو خواهد شد. در روز رای گیری مجلس هم که همین حرفها را زدید و نمایندگان قبول نکردند منتهی باز می آیید همان حرفها را می زنید ؟؟؟ کمسیون ویژه برجام دیگر وجود ندارد
    • علی ازاد A1 ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
      9 134
      عمرا اگه تحریم ها لغو شه.... ملت ساده ایران
  • علي A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    من نميدونم ايشون چي ديگه مي خوان از جوون ملت رهبر تاييد كرده تو ديگه چي ميگي؟؟؟؟؟ تهرونيا واقعا دوباره ميخوان به اين راي بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    خوبه این بنده خدا رییس جمهور نبوده وگرنه تا چند سال بعداز رفتنشم ول نمیکردو میگفت من رییس جمهورم
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    94 3
    دلیل مخالفت این اقایان با برجام ، ترس از مرگ سیاسی است
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    54 1
    مگر رهبراجرای برجام رو مشروط نکردن...پس حالا مشکل چیه
  • بی نام GB ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    61 1
    دوستان نگران نباشيد مردم عزيز جواب ايشان را در انتخابات اسفند ماه ميدهند
  • بدون نام ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    44 2
    بابا شماها با كي هستيد !!!وقتي رهبري مهر تاييد زدن يعني دلواپسان ،....
  • ناشناس IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    60 2
    ملت زاکانی را نمی خواهد.
  • حسین A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    49 2
    خوب ایشون دلواپسند دیگه ، مگه شما نمیبینید تحریمها داره لغو میشه و دکون بعضی ها خیلی ناجور تخته میشه ، شما انتظار دارید ایشون دلواپس منافع سرشار خودش و هم پالگی هاش نباشه ، مگه میشه ، مگه داریم
  • طاهر A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    8 82
    خاک بر سر خبر گذاری که وجود گذاشتن نظرات مخالف رو نداره جام زهر رو مسولین به ملت ایران خوروندن و گندم ری رو هم نمی خورن
  • سعید A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    52 1
    جالبه بعد از نامه رهبر خبرگزاری ف نوشته بود که چرا عراقچی رو دعوت کردید و یک طرفه بوده...؟؟
  • علی رضا IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    47 1
    با سلام به دوستان کاربر , زیاد به حرف های این آقا نباید توجه کرد چون اتلاف وقت است . این دیگر اظهر من الشمس است که ایشان و همفکرانشان چه نیت و قصدی دارند و این بر همه ملت آشکار است. او می خواهد دو مرتبه انتخاب شود که زهی خیال باطل . خوب سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه ندارد با صحبت های تکراری این شخص می خواهد وقت پر کند و خوب تریبون انتخاباتی برای زاکانی است .ولی غافل از این که دیگر کسی حرف های این افراد را نه تنها قبول ندارد بلکه باور هم نمی کند . کار های مهم تر از صحبت های زاکانی داریم باید به آنها برسیم
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    63 2
    یک رییس داشتیم تو اداره روز تودیعش میگفت من دارم میرم مطمئن باشید مدیر بعدی بهتر از من نیست و این روال همیشه ادامه دارد حال وضع صداوسیما هم همینه بهتر نمیشه
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    46 1
    به نظرم دعوت ایشون به تلویزیون کار درستیه، چون اگر این امکان براشون فراهم نشه بعدا دست به مظلوم نمایی میزنن که ایها الناس ما نتونستیم حرفمون رو بزنیم، به ما جفا شد، ما سانسور شدیم و از ابن قبیل حرفا باید گذاشت حرفشون رو بزنن مردم خودشون میتونن قضاوت کنن این دسته افراد که هویتشون مشخص شده دیگه حناشون واسه ملت رنگی نداره پس جای نگرانی نیست،،،
  • حسین A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    43 0
    خیلی جالبه چند تا نظر برای نظرات این جناب زاکانی,در گزارشات باشگاه به اصطلاح خبر نگاران, ارسال کردیم متاسفانه هیچکدامشو درج نکردند,؟اقای زاکانی شما و دوستانت خیلی مانع تراشی برای برجام ومذاکرات ومذاکره کنندگان کردید؟از اوردن تیم قبلی و هر کس دیگری که انتقاد داشت استفاده کرددید,ولیکن دیدید که یجمع سی نفره را نتونستید جمع بندی کنید؟ صدا سیما و خبر نگارش هم مثل اینکه در ایران زندگی نمیکنند
  • احسان IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    44 1
    اقای سرافراز خواهشا این همه یه طرفه دوستان مخاف برجام خودتو فقط به تلویزیون دعوت نکن این رسانه ملیه نه میلی. جان مادرت دست از سر برجام بردار رهبر قبول کرده واسه همه حجته چرا دولت رو تخریب میکنی تووظیفه داری از دولت حمایت کنی این دستور رهبره
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    52 1
    ایشان همان حرفهای جلیلی را میزند ایشان فقط می خواست نامه دکتر روحانی را پرعیب نشان دهد
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    48 1
    اقای زاکانی از جون ما مردم چی میخوای خسته شدیم از دستت . ایشالا انتخابات مجلس به حرفات توجه میکنیم
  • حسن A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    40 0
    من نمیدونم تمثال زاکانی حرف حسابشون چیه؟
  • حسین A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    42 0
    این اقا اگر کمی هم برای مردم نگران باشد بد نیست خدایا این مجلس بی تخصص کی تمام می شود
  • بی نام GB ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    40 0
    انتخابات مجلس و ریاست جمهوری د با هم برگزار شود تا یک مجلس که مربوط به دولت قبل است همزمان با دولت قبلی به کنار رود .
  • حق گو IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    45 0
    خیلی جالبه که هم صهیونیستها با برجام مخالف بودند وهم راکانی وبقیه دلواپسان به نظر شما مگه میشه مگه داریم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    53 0
    ایشان فکر کنم تا 50 سال آینده عنوان رییس کمسیون ویژه برجام را یدک خواهند کشید آقاجان آن کمسیون کارش فقط ارایه یک گزارش بوده و لاغیرمنتهی ایشان ظاهرا هنوز از آن بیرون نیامده اند. صدا سیما شب قبلش دکتر عراقچی را آورد و توضیحات مبسوط داد دکتر عراقچی منتهی باز ایشان را می آورد که فقط ایه یاس بخواند و علیه نامه رییس جمهور صحبت و نقد کند.
  • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    44 0
    تلوزیون ملی رو اخه کی میبینه بجز خودشون ؟ اصن زاکانی رو هزار بار دعوت کنن چه فاییده داره وقتی مردم برنامه هاشون رو نمیبینن
  • مریم A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    36 0
    حالا مگه کار از محکم کاری عیب میکنه که اینقدر گریه .زاریمیکنید من میدونم از یه جای دیگه می سوزید
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    42 0
    رئیس رسانه ملی بازاکانی شب نشینی زیادی دارند فرداهم که ایشالله تحریمهارفع بشه بازم ایشان موضع میگیرند، مشکل دارند
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    43 0
    خدامیداند که اینها از نفع خودشان نمی گذرد فقط یک سوال دارم که اینها چرا بدروغ از مایه میگذراند ولی در عمل خلافش را ثابت کردند دردوران که احمدی نژاد بریس جمهور آمریکا نامه نوشت چرا این آقا اعتراض نکرد وتازه هم دفاع کرد ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    19 13
    با سلام،با احترام به نظر بزرگواران.نه اينكه من از زاكاني دفاع كنم ولي مسئله برجام را نيز رهبري بصورت مشروط پذيرفتند و ما اگه به اين راحتي به امريكا اعتماد كنيم كمي ساده لوحانه است.
  • ایرانی A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    36 0
    این اقا دیگه شورشو دراورده .به جای این همه دلواپسی برای برجام یه کم به فکر فقروبیکاری واین همه دزدی که ازبیت المال شد باش .اقای قانونگذار
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    3 71
    زاکانی کسی است که حضرت آقا در نامه اخیر ازش تشکر کرد بخاطر بررسی برجام...
  • ا GB ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    3 51
    اقا چرا اینقدر از این برجام دفاع نیکنید واقعا ایندهی برا ایران و این ملت نداره هنمطور که نردن به اقای روحانی رای دادن و فایده نداشت
    • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
      12 0
      شماها همگی اینجوری بی سواد تشریف دارید؟ یه خط نوشتی 4تا غلط املایی توشه خخخخ
  • علی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    17 66
    انصاف اینه که حداقل حرف هاش رو با دقت گوش بدیم .اون که برجام و مذاکره رو رد نکرده است بلکه خطرات و نفوذ دشمن رو بر این این کشور وانقلاب که با خون هزاران هشید و جانباز از همین مردم و خانواده های من و شما بدست اومده داره یادآور میشه مگه این حرف بدیه ؟ اگه ما سرمون رو مثل کبک زیر برف کنیم و بگیم ان شاالله همه چیز خوبه و دشمن با ما صادقه درسته ؟ اگه ما غافل بشیم و خواب بمونیم در برابر دشمن فکر نکنید دشمن قسم خورده این ملت هم خواب میمونه ؟ اونها سالهای ساله دارن نقشه میکشن و مترصد فرصت اند .... یادمون نره آمریکا چه دولتیه .... حمایت اش از صدام و زدن هواپیمای ایرباش و کودتای 28 مرداد و نوژه و.. و طفان صحرا در طبس و دادن اطلاعات و تجهیزات و به عراق و سایر جنایاتش در دیگر کشور ها
  • بی نام DE ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    40 0
    متاسفانه بعضی افراد با صحبت های دو پهلو به اینا اجازه ابراز وجود مجدد میدن مخلص کلام اینکه رییس جمهور گفته تو نامه ش دو سال پیش هیچ کس فکر نمیکرد به این دستاورد ها برسیم حالا بعضیا دارن اروغ ناشتا میزنن فکر میکنن دنیا با ساز ما باید برقصه
  • احمد A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    45 0
    برای زاکانی تنها چیزی که پشیزی ارزش ندارد منافع ملی و مردم است. فقط به فکز منافع گروه حودش می باشد
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    42 1
    متاسفانه صدا وسیما برخلاف نظر مردم هست وشده صدا وسیمای تندروها وکاسبان تحریم .هشت سال پشت احمدی نژاد بود وهنوز هم بر هملن خط ایستاده وچون کسی نمی تونه بهش تو بگه هرکاری دلش میخواد میکنه .وباعث شده کسی تلویزیون ایران رو نگاه نکنه . مردم بشدت مخالف برنامه های صدا وسیما هستن
  • علی A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    4 72
    خبر آنلاین تو چرا می سوزی ، اگر امثال زاکانی وهمدانی و.... دیگران نبودند خدا می داند چه بر سر نظام امده بود
  • محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    47 0
    اولا. دیگه کمیسیونی وجود نداره که این آقا رئیس اون باشه. دوما از این آقا و هم طیفی هایش خواهش داریم دست از سر این ملت بردارند و اجازه بدهند یه آب خوشی از گلو مردم پایین بره.ما قبول داریم امریکا گاو، چرا با شاخش بازی کنیم، شیرش را بدوشید و استفاده کنید
  • ناشناس DE ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    10 61
    اتفاقا سخنان آقای عراقچی را چرا نقد نمی کنید طوری وانمود می کرد که کلیه مفاد نامه رهبری در برجام لحاظ شده پس ابهامات متعدد مد نظر رهبری چیست،اگر اعتماد به تیم قطعی است پس دستور تشکیل هیئت قوی،آگاه و هوشمند مد نظر رهبری برای چیست؟اگر برجام فتح الفتوح است پس مفاد 28گانه نامه رهبری برای چیست، لازم نیست تا آخر پاییز صبر کنیم جوجه ها از الان قابل شمارشند.
  • پولاد IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    44 0
    صداوسیما مجانی برای نمایندگی مجلس آینده ایشان راتبلیغ میکند
  • بی نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    47 0
    اين زاكاني تا كي مي‌خواهد نان كميسيون ويژه برجام را كه تعطيل شده و مرده را بخورد؟؟ صدا و سيما هم به جاي اينكه در خصوص مواضع متعدد اشتباه خود در خصوص برجام از مردم معذرت خواهي كند، دارد رئيس اين كميسيون مرده را مدام به مردم نشان مي‌دهد. بابا خجالت بكشيد ديگر مقام معظم رهبري برجام را تأييد كردند. حالا شما مدام بر طبل مخالفت تان بكوبيد، بعد خودتان را پيرو حضرت آقا حساب كنيد. يكبار بگوييد كه اشتباه كرديم و غلط كرديم. مردم هم پايداريها، زاكاني و سرافراز را مي بخشند‌ تمام
  • امید A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    43 1
    سکوت گاهی بهترین پاسخ به ایشون هست...متاسفم برات اقای زاکانی...نماینده محترم مردم که هیچ خبر از مردمت نداری
  • بی نام DE ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    8 66
    اىشان طبق نامه رهبرى اعلام موضع كرد ودر نامه رهبرى از اىشان هم قدر دانى گردىد
  • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    9 1
    نمیدانم این اقا وقتی اقا تایید کردن لطفا دیگه خود شیرینی نکنید
  • مسلم IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    2 17
    واقعا بايد تشکرکرداز نمایندگانی که قانونی که مولای درزش نمیره می نویسندوهشدارداد به نمایندگانی که ازقدرت سیاست استفاده کرده وقانون پراز ابهام مینویسند که رهبری باید خلأها آنرا بگیرد
  • مقیمی A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    15 0
    اگر این برجام اینقدر که میگید بده پس چرا همه تصویبش کردند . اگر اینقدر به آمریکا بی اعتمادید پس چرا مذاکره کردید. اگر ظریف و همکاراش فریب خوردند شما تشریف می بردید آنها را فریب می دادید.ولی از رخسارتان معلومه برجام هر چی که باشه از ادامه تحریمها بهتر بود . بلاخره باید از الان یکی را برای شکست احتمالی برجام آماده کرد تا تاوان بده و چه کسی بهتر از ظریف و صالحی
  • شاهین RO ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    1 0
    به چشم برادری میگم واقعا بامزه است ایشون.
  • انصا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    10 0
    البته همه دوستان واقف و آگاه هستند که کلمه به کلمه برجام پس از تایید سران نظام و حتی اومدن مذاکره کنندگان به پایتخت ها و گرفتن مشورت منعقد و انجام شده است . اما این مسائل و دوگانگی ها را فقط گذر زمان و تاریخ ثابت می کند نه من و شماها . بدونید سیاست خیلی بالاتر از این حرف هاست. شاید باور نکنید امثال زاکانی هم یک مهره و بازی سیاسی است.