اکنون و با به سرانجام رسیدن بررسی های نهادهای ذیربط در خصوص توافق نامه هسته ای، دستورات فرمانده کل قوا پیرامون اجرای برجام، تکلیف همه کارگزاران نظام را در رابطه با برجام روشن کرد و راه هرگونه اختلاف افکنی را مسدود ساخت.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از روابط عمومي جامعه اسلامي مهندسين متن اين بيانيه در ادامه مي آيد:

بسمه تعالی

خداوند متعال را شاكريم كه لطف بيكرانش را با نعمت رهبري و ولايت فقيه بر ملت بزرگ و حماسه ساز ايران اسلامي جاري نموده است. نعمتي كه بنا به فرمايش بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام روح ا... (ره)، به شرط پشتیبانی ملّت، مملكت ما را از آسيب دشمنان حفظ خواهد كرد. نقش بي بديل رهبري معظم انقلاب در تمامي نقاط حساس تاريخ انقلاب اسلامي بعد از رحلت امام راحل(ره) حافظ وحدت و راهگشاي ملت بزرگ و مسئولين نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است و اكنون در يكي از برهه هاي حساس حيات طيبه انقلاب اسلامي، بار ديگر شاهد بصيرت و روشنگري رهبر معظم انقلاب اسلامي در برخورد با موضوع مهم توافق هسته اي بوديم .

مقام معظم رهبري با پيش بيني شايسته اتّفاقات سال جاري، درابتداي اين سال بر عنوان و شعار همدلي و همزباني تأكيد فرمودند. اين رويكرد معظم له در نخستين روزهاي سال 1394 نشان از اتّفاقات مهم در جغرافياي سياسي جمهوري اسلامي ايران بود. ثمره راهبرد " نرمش قهرمانانه " كشيدن خط بطلان بر پروژه ايران هراسي و پيگيري رفع تحريم هاي ظالمانه و ناحق عليه ملّت رشيد ايران و حفظ دستاوردهاي بزرگ هسته اي جمهوري اسلامي ايران بوده است.

اكنون و با به سرانجام رسيدن بررسي هاي نهادهاي ذيربط در خصوص توافق نامه هسته اي، دستورات فرمانده كل قوا پیرامون اجراي برجام، تكليف همه كارگزاران نظام را در رابطه با برجام روشن كرد و راه هرگونه اختلاف افكني را مسدود ساخت. حالا و برمبناي فرامين رهبر معظم انقلاب لازم است اختلافات گذشته ميان موافقين و منتقدين كنار گذشته شود و بر اجراي مطلوب برجام در چارچوب عزتمندانه مشخص شده توسط مجلس شوراي اسلامي و رهبري معظم انقلاب كوشيده شود و با حفظ وحدت و پرهیز از ایجاد دودستگی در برخورد با این موضوع، راه نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی بسته شود.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان امام حسین علیه السلام به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداء) و مقام معظم رهبری و شیعیان جهان علی الخصوص ملّت عاشورایی ایران، بر حمایت از خطوط قرمز ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام تأکید نموده و همه مسئولین دست اندرکار این موضوع مهم را به اجرای دقیق فرامین معظم له و حرکت بر مسیر وحدت حول محور ولایت و حمایت از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران سفارش می نماید.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =