مهر نوشت:وزیر دفاع در واکنش به اظهارات آمریکایی‌ها درباره موشک «عماد»، با تأکید بر اینکه آنچه در برجام توافق شده فقط درموضوع هسته‌ای است، گفت: درموضوع تقویت بنیه دفاعی خود، نیازی نمی‌بینیم از کسی اجازه بگیریم.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان که به منظور شرکت در اجتماع حسینیان به زنجان سفرکرده، اظهار داشت: ما همواره آماده دفاع از تمامیت ارضی و نظام سیاسی کشور هستیم و دشمنان نیز با توجه به تجربه ای که در مواجهه با ایران اسلامی داشته‌اند، فکر طمع به مرزهای ایران اسلامی را در سر نخواهند داشت.

وی با تاکید بر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و اشراف اطلاعاتی کامل نیروهای مسلح و دستگاههای اطلاعاتی بر تحرکات این گروهها گفت: ما با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم، قادر هستیم تا با توجه با به نیازهای خود در مواجهه با تهدیدات احتمالی، همه تجهیزات دفاعی خود را طراحی، تولید و بکارگیری کنیم .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همچنین به آزمایش موشکی موفقیت‌آمیز «عماد» و عکس‌العمل مقامات آمریکایی درخصوص این آزمایش اشاره کرد و افزود: ما همواره به طور رسمی اعلام کرده‌ایم که ایران اسلامی در موضوع تقویت بنیه دفاعی خود با اتکا به توانمندی‌های ذاتی دفاعی و داخلی اقدام خواهد کرد و نیازی نمی‌بیند در این زمینه از کسی اجازه بگیرد؛ چرا که آنچه ما در برجام توافق کرده‌ایم، فقط متوجه بحث هسته‌ای است.

سردار دهقان حاصل این توانمندی را از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خون شهدا و فرهنگ عاشورایی حاکم بر ملت و نیروهای مسلح دانست.

وی با اشاره به فعالیت های گروههای تروریستی درکشورهای منطقه، این گروه ها را در ایران فاقد جایگاه اجتماعی دانست و افزود: با توجه به پیوند عمیق ملت ایران با حاکمیت و تبعیت از ولایت، این گروهها زمینه ای برای حضور در ایران ندارند.

29214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =